kees1991 Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 ik soek een tut voor tekenen. maar dan echt nog met de hand tekenen. tut's zoals dat bestaan wel kijk maar http://www.deviantart.com/deviation/297101...h+age_scale%3A5 nu zoek ik dus zoon soort tut. maar dan voor fantasie beesten. dus zoals draaken en zo. ik ga vamidag om 2 uur weg. dan ga ik op vakantie naar afrika. ik hoop voor die tijd nog een GOEDE tut the hebben. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik heb er via Google één voor je gevonden, en dat is deze. Zelf kun je ook op Google gaan zoeken natuurlijk, bijvoorbeeld op draken tekenen, dan krijg je wel wat leuks. Deze Tut is wel in het Engels helaas, ik weet niet hoe goed jij daarin bent, maar ik denk toch dat hij wel te volgens is. Enne, alvast heel veel plezier daar in Afrika. Reageren
kees1991 Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 bedankt. ik denk dat ik daar wel wat mee kan. nee goet in engels ben ik niet. maar ik kan wel naar de plaatjes kijken. dan snap ik al een heleboel hoe of het moet Reageren
totalscream Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik heb er via Google één voor je gevonden, en dat is deze. Zelf kun je ook op Google gaan zoeken natuurlijk, bijvoorbeeld op draken tekenen, dan krijg je wel wat leuks. Deze Tut is wel in het Engels helaas, ik weet niet hoe goed jij daarin bent, maar ik denk toch dat hij wel te volgens is.Enne, alvast heel veel plezier daar in Afrika. heb je al een outcome? wil wel eens het resultaat zien Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 nee nog niet. ik was deze week op vakantie. volgend wiekend gaa ik aan het tekene. omdat ik het doordeweeks tog wel druk heb met school. dan laat ik wel sien wat ik gemaakt heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.