volvoboy Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Ik wil een tv kaart kopen (heb er 1 maar die doet het niet) maar ik wil er wel m'n ps2 op aan sluiten om foto's te maken enzo weet iemand een goeie of heeft iemand er 1 en kan zijn ps2 er op aan sluiten wil die gene dan zeggen wat voorn tv kaart hij heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Koop een digtale fotocamera en maak daar screenshots mee Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Koop een digtale fotocamera en maak daar screenshots mee Freek Dat kan ja, maar dat is niet zo mooi vind ik. Kan het dat er in sommige tv's al een tv-kaart zit? want ik heb zon gevoel dat dat al in mijne zit, want je kan er ook je digitale foto's mee bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Das gewoon een memo stickje die je er in propt. Als je een kabel TV ingang hebt op je PC dan heb je dus een PC kaart. Zo'n ding dus als jullie noobs dat niet begrijpen: Dit is echter niet de kabel die je nodig hebt om je PS2 aan te sluiten. Daar heb je weer een andere aansluiting voor nodig die niet op alle kaarten zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Ik kan een PS2 op de PC van me vader aansluiten en daarop spelen. Enzo... FIlmpjes maken enzo ook :lol: Maarja heb je wel een PS2 nodig en die heb ik niet. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ritchie Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 hoeveel kost zo een kabel? ik heb al een tv-kaart denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ik heb ook een tv kaart, was iets van 30 euries en je kan gewoon ps2 erop en mooie screens en films mee maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) kan het ook met een USB kabel want dat zou :kickass: zijn (ja ik weet het het klinkt noobish maar dat komt ook omdat ik een n00b ben) Bewerkt: 28 november 2004 door wcplee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ik moet nog ff testen maar zo zien ze er ongeveer uit http://www.xpphotoalbum.com/data/11720/106..._CVBS_.jpg?8397 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Ik heb er met tubs op msn ook al over gepraat en ik ga het kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 tis een investering die de moeite waard is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 tis een investering die de moeite waard is ja ik heb zelf een tv smart kaart in men pc steke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 kan het ook met een USB kabel want dat zou :kickass: zijn(ja ik weet het het klinkt noobish maar dat komt ook omdat ik een n00b ben) nooit zeggen dat je een n00b bent jij zecht gewoon je eigen meningen dat mag nederland is vrij land :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 als je nix ontopics te zeggen hebt...zeg dan liever nix <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 waar kan je zoon tv kaart kpoen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.