Ewoud Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 Um simpelen vraag simpel antwoordt. Antwoord: in de winkel effe serieus gewoon bij een computer zaak.Maar ze hebben ze ook bij dixons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 je kunt het ook met de webcam doen denk ik zag een vriend van mij op de pc foto's aan het maken van de webcam en nu denk het gaat oook zo (met een laptop makkelijker voor dicht bij de pc)met de wabcam he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 webcam zou ook kunnnen .... de kwaliteit met een tv-kaart is vele malen beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 Bij diverse computer winkels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) me pa heb wel zo'n ingang inze pc net als tv waar je je ps2 aan ansluit maar moet je die kabel die joriz liet zien ookpersee hebben Bewerkt: 21 februari 2005 door gtadude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 kabel die joriz liet zien ookpersee hebben Nee, die kabel is een coax kabel. Joriz' post ging over als je zo'n aansluiting hebt heb je een TV kaart in je PC zitten (kan ook nog een radio kaart zijn). Om je PS2 beeld op te nemen heb je helemaal niets aan ide kabel die is namelijk voor antenne/kabel-TV en niet voor video-signalen zoals van de PS2. Er zijn ook Videokaarten die een VideoIn hebben, en dan heb je geen TVkaart nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 kabel die joriz liet zien ookpersee hebben Nee, die kabel is een coax kabel. Joriz' post ging over als je zo'n aansluiting hebt heb je een TV kaart in je PC zitten (kan ook nog een radio kaart zijn). Om je PS2 beeld op te nemen heb je helemaal niets aan ide kabel die is namelijk voor antenne/kabel-TV en niet voor video-signalen zoals van de PS2. Er zijn ook Videokaarten die een VideoIn hebben, en dan heb je geen TVkaart nodig. okee ga gelijk proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 Er zijn ook Videokaarten die een VideoIn hebben, en dan heb je geen TVkaart nodig. Ook wel een composiet aansluiting Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) ik kan wel op de computer tv kijken maar niet de playstation zender? en ik kon er eerst mee op de tv de computer zien aleen ik kan die software enzo niet meer vinden (weet niet meer hoe ik het heb geinstalleerd en welke kaart enzo het heeft)dus ik kan het niet meer installen Bewerkt: 2 juli 2005 door gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.