orcot Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Hallo ik ben nieuw hier, na de release van vice city stories vroeg ik mij af of er nu ook een san andreas stories zal volgen. Ik vind hier niets van terug op het internet maar het ID is zo gek nog niet, zijn er reeds geruchten of verklaringen van dit spel? >>> Door Dutchy3010: Topics samengevoegd...<<< Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik denk dat je het in een 'topic' wilde vragen, maar dan moet je op de knop : 'Add Reply' drukken. Ik denk wel dat er een 'San Andreas Stories' komt, want er is onlangs een bericht de poorten uit gegaan waarin Rockstar Leeds verteld dat ze wel iets zien in een opvolger voor de PSP namelijk San Andreas Stories, maar laten we eerst maar even wachten op de release van het super mooie spel 'Vice City Stories' en dan kunnen we wel weer discuseren over het feit dat er een San Anderas Stories zou kunnen komen, maar de geruchten zijn er en ik geloof het wonderbaarlijk ook nog. We zullen zien! Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Er is nog geen enkele geruchtbaarheid gegeven aan San Andreas Stories. Het zou mijzelf niets verbazen als rockstar ook deze nog probeert uit te melken (ik heb geen psp, dus vind ik de stories vreselijk). Er zijn wel geruchten geweet, maar die ontstaan doordat mensen vermoeden dat of het lugisch vinden dat er na Liberty City en Vice City stories ook deze derde uit de GTA3 trilogie wordt bewerkt. Reageren
Lord of War Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Hiet twijfel ik aan. Ik denk dat ze een Stories hebben gemaakt omdat VC niet zó'n succes was in de revolutie van GTA. Het enige wat nieuw was waren de brommers en nog enkele kleine dingetjes. In de VCS zal er véél meer zijn dan VC. Moesten ze een Stories maken van SA zou er niet veel nieuws inzitten dus is zo'n versie niet zinvol. Volgens mij zullen ze na VCS gewoon werken aan GTA IV. Bewerkt: 21 oktober 2006 door Lord of War Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik denk dat je het in een 'topic' wilde vragen, maar dan moet je op de knop : 'Add Reply' drukken. Ik denk wel dat er een 'San Andreas Stories' komt, want er is onlangs een bericht de poorten uit gegaan waarin Rockstar Leeds verteld dat ze wel iets zien in een opvolger voor de PSP namelijk San Andreas Stories, maar laten we eerst maar even wachten op de release van het super mooie spel 'Vice City Stories' en dan kunnen we wel weer discuseren over het feit dat er een San Anderas Stories zou kunnen komen, maar de geruchten zijn er en ik geloof het wonderbaarlijk ook nog. We zullen zien! Sorry dat ik dit topic overhoop gooi met de volgende vraag: komt vice city stories ook op pc uit? Niet nodig om een nieuw topic voor te openen, aangezien summerbase erover poste. Ontoppic: Ik zou verbaasd staan als san andreas stories ook nog zou komen. Omdat gta 4 al 6x zo groot zou worden als san andreas, hoe moet san andreas stories daar dan tegenop treden. Waarschijnlijk met ongeveer hetzelfde gebied, ongeveer dezelfde grote. Maar natuurlijk veel mooier. Reageren
Juju Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Sorry dat ik dit topic overhoop gooi met de volgende vraag:komt vice city stories ook op pc uit? Aangezien Gta Liberty City Stories niet op de PC uitkwam, zal Vice City Stories alleen op de PSP en misschien op de PS2 te krijgen zijn. Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 komt vice city stories ook op pc uit? Nee, de stories zijn eigenlijk alleen gemaakt voor de psp. Ze komen zeker weten niet uit op de pc. Zelf ben ik benieuwd of iemand in staat zal zijn om een emulator[/font] te maken zodat ik ze ook kan spelen, maar die kans is ook klein Reageren
orcot Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik zou verbaasd staan als san andreas stories ook nog zou komen. Omdat gta 4 al 6x zo groot zou worden als san andreas, hoe moet san andreas stories daar dan tegenop treden. GTA4 zou niets te maken hebben met liberty,vice of andreas. Al het werk dat ze in deze steden gestopt hebben zal dus niets meer waard zijn. Het zou leuk zijn moesten ze bij SA stories eventueel alle steden beshikbaar maken. Dit is waarschijnlijk onmogelijk maar stel je een missie voor waarop je een paketje moet ophalen in de golfclub van vice city en dat je dan via een boot moet leveren aan liberty city airport waarbij zowel de golfclub van VC als de luchthaven van LC beshikbaar zijn. Het zou een mooie afsluiter zijn Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 En GTA4 zal ook niet meer op de pc uitkomen neem ik dan maar aan. Erg jammer, Binnnekort kan ik de pc wel weggooien. Alle games gaan over op de consoles. En ik kan maar niet wennen aan een playstation/x-box besturing. Als daar nou een toetsebord en muis op aangesloten kan worden, ben ik blij. Weet iemand of dit mogenlijk is? Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 En GTA4 zal ook niet meer op de pc uitkomen neem ik dan maar aan. Dat argument is nergens op gebaseerd. Ze maken het niet officieel bekend dat GTA IV ook op de pc komt, maar dat hebben ze ook pas heel laat gedaan bij GTA SA. Er is vanuit Rock* al naar buiten gelekt dat GTA IV hoogst waarschijnlijk ook op de pc wordt uitgebracht. Alleen al vanwege het financiele plaatje. Reageren
orcot Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 met de modding evolutie kan ik mij niet inbeelden dat toekomstige spellen van de PC zullen verdwijnen. Reageren
Die Hard Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik zou verbaasd staan als san andreas stories ook nog zou komen. Omdat gta 4 al 6x zo groot zou worden als san andreas, hoe moet san andreas stories daar dan tegenop treden. Waarschijnlijk met ongeveer hetzelfde gebied, ongeveer dezelfde grote. Maar natuurlijk veel mooier. GTA IV wordt volgens mij kleiner dan GTA SA, dat hadden ze volgens mij al aangekondigd. Het zou natuurlijk wel leuker zijn als ie 6x zo groot zou worden. Greets GTA GG Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Al heb ik in een ander topic hier op het forum gehoord dat het 6x groter zou worden. Maar dat is natuurlijk uitgesloten, we wachten maar gewoon af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.