warhoofd3 Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Hoi, ik weet een leuk trucje om op hoge plekken te komen! Pak een hoge auto, ga naast de hoge plek staan, spring op de auto en naar de plek Reageren
Jorair Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) ik wil je idee niet afbreken hoor, maar het is een mogelijkheid, maar de meeste hooge plekken zijn zo hoog dat je er zelfs zo niet op kan, maar meestal staat er ergens wel een trapje ofzo Bewerkt: 21 oktober 2006 door Jorair Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Leuk verzonnen. Maar de meeste mensen gebruiken dit idd al langer om over hekken heen te komen enzo. Bij san andreas kun je er overheen klimmen. Maar bij vice city en gta3 kon dit nog niet. Hiervoor gebruiken we idd auto's waarmee we er wel overheen kunnen springen. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 of je kan de jetpack gebruiken (via cheat of in Verdant Meadows na de missie Green goo) en dan kan je bijna overal komen Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 of je kan de jetpack gebruiken (via cheat of in Verdant Meadows na de missie Green goo) en dan kan je bijna overal komen maar ik had het over zonder cheats en altijd te gebruiken. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Nog een tip om een beetje hoger te springen: Neem een 'supersprint' aanloop. Supersprinten doe je door de sprint-knop snel achter elkaar in te drukken. Op de PC is dit standaard de spatiebalk. Supersprint op de muur af, en spring dan. Je zult nu over iets hoger muren kunnen klimmen. En over de 'auto truuk': Je kunt deze uiteraard zeer handig gebruiken om vroegtijdig op de vliegvelden te komen. Zet de hoge auto naast het controle hokje bij de ingang, klim op het hokje, en je kunt zo over het hek heen. De poort gaat nu open, en je kunt je auto pakken en zo het vliegveld oprijden, en een vliegtuig jatten. Behalve op SF airport, daar zijn ze op slot. Maar, 1 vliegtuig is daar wel open, namelijk de Maverick. Deze vind je achterin het vliegveld, namelijk >>>hier<<<. Bewerkt: 21 oktober 2006 door Flying Dutchman Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) timmyhawky Geplaatst 21 Oct 2006, 13:03:48 (MASTERMIND @ 21 Oct 2006, 13:00:11) of je kan de jetpack gebruiken (via cheat of in Verdant Meadows na de missie Green goo) en dan kan je bijna overal komen maar ik had het over zonder cheats en altijd te gebruiken. (bang van cheat?) of gebruik zoals flying dutchman hierboven zei een heli of vliegtig Bewerkt: 21 oktober 2006 door MASTERMIND Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 timmyhawky Geplaatst 21 Oct 2006, 13:03:48 (MASTERMIND @ 21 Oct 2006, 13:00:11) of je kan de jetpack gebruiken (via cheat of in Verdant Meadows na de missie Green goo) en dan kan je bijna overal komen maar ik had het over zonder cheats en altijd te gebruiken. (bang van cheat?) of gebruik zoals flying dutchman hierboven zei een heli of vliegtig ben dol op cheaten, maar bij gta3 KAN ik niet(prive reden, niet op reageren) en sommigen willen niet. maar als je nog niet op het vliegveld kunt kun je er ook niet met heli komen, en soms is landen moeilijk Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Leuke oplossing om op bepaalde plekken te komen, maar deze is volgens mij wel algemeen bekend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.