RedNeck Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 heej allemaal ik heb een probleem als ik op het plaatje van gta sa aanklik om het te gaan spelen krijg ik zwartbeeld en daarna springt hij weer terug naar het bureaublad ik heb het gevoel dat dit aan mijn videokaart ligt maar dat wil ik graag ook zeker weten grag hulp bij mij probleem en hoe ik het misschien op kan lossen Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Eerst moeten we dan natuurlijk een aantal gegevens weten. 1. Heb je het spel al wel eens draaiende gehad. Zo ja probeer dan eens het bestand gta_sa.set te verwijderen. Default in de map C:\GTA San Andreas User Files 2. Systeem gegevens kunnen erg handig zijn om te weten. Bijvoorbeeld welke videokaart en met hoeveel geheugen. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 klik op uitvoeren(in menu start) typ dxdiag uitvoeren wacht tot het balkje in het programma klaar is. noteer wat er staat bij kloksnelheid(iets met mhz of ghz) noteer wat er staat bij intern geheugen of RAM(b.v. 128mb, 256mb, 512mb, 1024mb) klik op beeldscherm noteer het model van je videokaart noteer de hoeveelheid geheugen van je videokaart noteer de versie van het stuurprogramma van je videokaart post het hier, ik help je verder Reageren
RedNeck Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 ghz= ik dacht 2.4 intern geheugen(RAM)=512 mb videokaart= Nvidia Geforce 4200 Ti geheugen videokaart= 128 mb versie stuurprogramma= de nieuwste zover ik weer Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 een mooie pc heb je daar daar ligt het dus niet aan. in dat programma kun je ook je directX versie zien, mag ik die? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 een mooie pc heb je daar daar ligt het dus niet aan. in dat programma kun je ook je directX versie zien, mag ik die? De directX versie staat gewoon op de schijf van san andreas zelf, deze zou je kunnen installeren. Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Dit zijn de minimale systeemeisen. De videokaart die jij hebt is uit 2002. Ik heb dezelfde, maar heb deze wel geupdate via internet. Je zou eens kunnen zoeken op google, Ik kan je geen sites gaan geven, omdat ik niet weet wat de gevolgen kunnen zijn. Ik zou als ik jou was eens gaan informeren bij een internetwinkel. Deze weten hoe je je videokaart kunt updaten. Maar pas wel op, sommige winkels gaan je meteen videokaarten aanbieden. Niet aannemen! Ik heb dezelfde videokaart als jij, en bij mij doet hij het wel, Via die update. Dus als je die update hebt gevonden, zou san andreas het wel moeten doen. Kun je het niet vinden, Zou ik tog gaan overwegen om een nieuwe videokaart aan te schaffen. Met vriendelijke groet, Pennywise Reageren
RedNeck Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) het gekke is ook dat hij het wel gedaan heeft hij was een keer zo beschadigd dat ie het helemaal niet meer deed toen heb ik een nieuwe moeten kopen die heeft het heel even gedaan maar toen kwam dus het probleem wat ik nu dus heb ik heb even gauw een filmpje gemaakt wat ik doe filmpje sorry van de dubbelpost maar is er dan niemand die me kan helpen is er niet iemand die ook dit probleem had en die de oplossing hier voor heeft. ik hoop zo dat iemand me kan helpen want ik wil zo graag gta san andreas weer spelen. Bewerkt: 22 oktober 2006 door The Spanierd Reageren
hoho Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Heb je ook je nieuwste drivers voor je videokaart geinstaleerd? Dat kan je Hier doen. Reageren
RedNeck Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 nee dat heb ook ook geprobeert maar dat had ook geen zin Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Hoi The Spanierd, Het is al gepost in dit topic maar ik kon nergens een reactie vinden of het volgende gelukt was: Verwijder gta_sa.set uit de map: C:\Documents and Settings\*gebruikersnaam*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Probeer dat eens , Ikkes. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Ikkes Reageren
RedNeck Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 klopt ikkes ik heb het al geprobeerd maar zonder succes Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik heb wel eens ergens gelezen dat het verwijderen van windows update KB917422 de oplossing zou zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus kan ik niet zeggen welke nadelen er aan het verwijderen van deze windows update zit. Je kunt hem verwijderen via Start -> Configuratiescherm -> Software -> Windows KB917422 Hopelijk helpt het. Reageren
Dronckaerd Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik heb wel eens ergens gelezen dat het verwijderen van windows update KB917422 de oplossing zou zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus kan ik niet zeggen welke nadelen er aan het verwijderen van deze windows update zit.Je kunt hem verwijderen via Start -> Configuratiescherm -> Software -> Windows KB917422 Hopelijk helpt het. Dit heeft voor mij ook gewerkt! Ik had alle andere suggesties al geprobeerd. Alleen heb ik nu wel de automatische Windows updates moeten uitschakelen, anders blijft dat bestand GTA SA blokkeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.