Jump to content

james bond forum

Recommended Posts

Geplaatst:

ik hebeen james bond forum wat vinden jullie ervan

sorry als dit niet mag

>>> Door Gunslinger: Link verwijderd. Zie laatste post in dit topic.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Dit mag idd niet, wel vind ik het leuk om te zien dat de intresse naar 007 stijgt.

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Grove St. Nou ga je zelf ook de fout in, want je maakt nu ook reclame voor jou website en in de regels staat denk ik toch duidelijk dat het niet toegestaan is om reclame te maken voor je eige website of voor een andere website. Ik meende dat het wel in de signature kon, maar dat is een zaak apart. Even over het forum van jou : 'RS-Modder'. Het is een standaard Invision Free forum en ik ken dat Admin Systeem en ik moet zeggen dat je er wel een leuk forum van gemaakt hebt, maar er mist iets ik weet niet precies wat. Mischien ligt het in het feit dat het een normale skin is. Als je voor een echte Bond-skin/template gaat dan maak je een betere sfeer onder de mensen ik bedoel je bent immers een Bond-fan als je zo'n website aan maakt dan moet je wel even wat aandacht besteden aan het uiterlijk. Over de indeling is niet heel veel te klagen, maar ik zou persoonlijk toch een andere gebruiken iets meer in de sfeer van James Bond ook zou ik mezelf niet James Bond noemen, want dat komt zo over dat je een grote eigendunk hebt. Ik wens je verder veel succes en mocht je eens problemen hebben met het ACP (Admin Control Panel) dan zeg je het maar, want ik ben er voor je! :cya:

Geplaatst:

lol, kunnen jullie je mening dan ook over mijn forum geven...

En als ik en hij de fout in gaat, waarom ga je dan nog commentaar leveren ook.. :cab:

Geplaatst:

Dit is inderdaad een vorm van reclame, en daarom niet toegestaan op het forum. Wat wel mag, is een link naar je forum in je signature zetten, zoals je al gedaan hebt.

Topic gesloten, en link in eerste post verwijderd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...