Axon Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik ben heel pas begonnen met het nog eens opnieuw te spelen, maar ik heb geen zin om die 3 dingen te doen, maar ze zijn wel heel handig, dus ik zou ze graag gedaan willen Ik heb V1.0 Bedankt! GTASAsf1.b
HerrieM Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Gehaald: Firefighter Mission + Je bent nu Fireproof. Gehaald: Paramedic Mission + Je Healt is maxed out. Ik ga nog wel pogingen doen om de Vigilante te halen, maar op dit punt in het spel lukt het me meestal niet. Te weinig wapens en geen Hunter. Als iemand anders wel in staat is om het te halen mogen ze hun gang gaan. Na een aantal pogingen hou ik Vigilante voor gezien. Mijn frustratieniveau is nu aan de hoge kant. PS. weet je zeker dat je spel versie 1 is, want hij werkt bij mij alleen als ik de main en script van versie 2 gebruik. Bewerkt: 21 oktober 2006 door HerrieM
Axon Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Geen probleem, als ze maar gedaan zijn Edit : Kweetnie, ik speel het op V1 Vigilante is niet zo erg, maar super bedankt Bewerkt: 21 oktober 2006 door Axon
Bling Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Aangezien HerrieM er niet in geslaagd was om de Vigilante misies te voltooien heb ik ze maar voor je gedaan. Gehaald: Vigilante level 12 Beloning: 150 Armor en een boel geld Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Veel succes met de rest van de missies/doelen van San Andreas.
Axon Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 w00t Nee, ik was nog niet bezig, want ik dacht dat iemand dat wel ging doen Bdankt HerrieM & Bling
Recommended Posts