Jump to content

Wat is je favorite wapen..  

29 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is je favorite wapen..

• mes
      0
    • dildo
      4
    • shotgun
      1
    • uzie
      7
    • sniper
      1
    • smg
      8
    • bazoeka
      2
    • handgeweer
      1
    • handgranaat
      0
    • m60
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben hitman bij uzie dat vet in elke 1 hand... :D ben ook hitman bij pistolen ze zeiden dat ik ook 2 in elke hand 1 kun maar dat kan ik nie ;)

Geplaatst:

ak 47 vind ik het fijnst , en ik heb er iets van 4000 kogels en van en zolang ik gebieden in blijf nemen blijven die kogels maar oplopen :)

Geplaatst:
Ik ga voor de M4.

Ik neem aan dat je met M60 de M4 bedoeld? :huh:

ja die bedoel ik inderdaad <_<

dat legerwapen dus :) m60 is dat ik schiet alles kapot in een straal van 360 graden.. ook leuk maar niet effectief.

Geplaatst:

de m60 is volgens mij een granaatwerper, de KL gebruikt de 40 mm granaatwerper heckler & koch zou wel vet zijn als die ook in 't spel voorkwam

Geplaatst:
CJ-SA ben jij nog aan het begin of heb je al een nieuwe gang( zo jahhh hoe ver moet je dan zijn... :o )

ik heb alweer een nieuwe gang ja , en daarvoor moet je weer terug zijn in los santos :)

Geplaatst:

sniper!! ooh ben ik zo goed in lekker op een hoog gebouw staan in downtown!! :D B) , en schieten maar politie heli komt knal hem gewoon kapot met me shotgun/ak47 :D B) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...