Puma Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Hey ik wil graag weten hoe je Gmax models in 3dsMax moet krijgen. Ik heb al geprobeerd om vanuit Gmax een model naar een .dff te exporrten en die te importen in 3dsMax. Maar op een of andere manier slaan de Gmax scripts bij mij niks op. Heeft iemand nog ergens de goede Gmax scripts? Ik heb al diverse zoekacties gedaan, maar elke keer draaide het erop uit dat iemand de scripts had geupload op Rapidshare, en zoals je weet: die waren dus alweer verwijderd. Ook heb ik geprobeerd om via DEZE exporter er een MD5 of MD3 file van te maken, die je ook kan importen in 3dsMax. Maar als ik dan een object selecteer in Gmax, klik op "Add" en klik op "Export", gebeurt er niks. Heeft iemand nog een andere mogelijkheid of heeft iemand toevvallig goede, werkende Gmax SA DFFIO scripts?? Alvast bedankt, Grtz Puma. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Tja, de 3DS Max Scripts van Kam moeten goed werken op 3DS Max. Ik weet niet welke versie je hebt, maar tot zover ik weet, moeten ze allemaal op Gmax werken.Ik dacht dat er geen Export functie als .3D opzat, maar misschien is het wel zo. Ik denk dat je je Gmax Model moet Importeren in de Zmodeler. Vanuit daar kan je hem weer exporteren als een .3D bestand. Die je zo weer kan Importeren in 3DS Max De link naar de Zmodeler vind je hier Reageren
Puma Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ok, bedankt. Maar ik het was al gelukt met een andere set Gmax scripts . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.