Jump to content

Welke zal ik nemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben van plan een apart forum te maken voor mijn e107 site. Maar nu ben ik blut en moet ik nu invisionfree nemen of phpbb3? is die al uit?

Geplaatst:

Als ik me niet vergis is PHPBB3 nog officieel uitgebracht, maar er zijn al wel diverse BETA's uitgekomen waarvan ik er ook één heb geprobeerd. In die Beta zaten nog behoorlijk veel bugs en binnen een kleine tien minuten was ik al in het Admin Control panel zonder dat ik ingelogd was, maar dan nog ik zou er nog niet voor gaan. Ik zou er persoonlijk pas voor gaan als hij officieel is uitgebracht en geloof me er zitten best leuke dingen in die IPB nu ook al wel heeft, maar in PHPBB3 is het natuurlijk gratis. Ik zou dan nog even wachten, maar in die tijd kan je wel even gebruik maken van Invision Free om daar eerst wat mee te testen, want een forum onderhouden is nog niet zo makkelijk als het lijkt en tevens komt er meer bij kijken dan je denkt. Ik raad je dus nogmaals aan ga eerst wat proberen en ga dan met PHPBB3 aan de gang bedenk je wel, want je moet ook de hosting betalen alhoewel die tegenwoordig erg laag is. Veel succes en ik hoor het nog wel eens of je een keuze hebt gemaakt. ;)

Geplaatst:
Oke bedankt dan ga ik eerst met phpbb2 aan de gang.

Slim dat je phpBB2 neemt want moest je IPB 1.3 nemen dan zou je nog lang moeten wachten vooralleer je kan updaten naar phpBB3 en bij phpBB2 kan je al gaan updaten vanaf RC1 (die er volgens mij binnenkort aankomt :engel: ) maar dat is wel niet aangeraden RC is alleen om te testen of het goed werkt op je huidige forum.

@SummerBase:

Het is ook nog maar in Beta fase hoor, je moest is weten hoeveel bugs er in IPB zijn gepost met de komst van IPB 2.2 in iedergeval een dikke 200 meer. (Dit wilt wel niet veel zeggen omdat ik niet heb gekeken naar de dubel geposte bugs en de bugs die niet gefixed worden.)

En na Beta 2 zijn er al heelveel bug fixes gedaan, (volgens mij een 500). Dus zou ik je is willen vragen of je ook nog in het ACP binnekomt zonder in te loggen met de nieuwste CVS versie van phpBB olympus.

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe kan ik nu een logo veranderen ik heb hem in de map geupload en dan?

Dat is heel simpel, je verandert gewoon:

templates/%template%/images/logo.jpg

Door je eigen logo dus jouw logo noem je ook logo.jpg en je vervangt hem met die van phpBB.

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:

Je zou ook kunnen sparen voor Invision Power Board en nog even wachten..

Heb je er een gekochte hosting of een gratis hosting bij genomen?

Geplaatst:

Ik zou gewoon wachten totdat PHPBB 3 uit is en dan die nemen.

En als je die niet mooi of handig vind dan kun je altijd nog IPB kopen..

Geplaatst:

Ik heb al weer wat zakcentjes bij gekregen.

Maar als ik nu ipb koop is het dan gratis om het te updaten?

Geplaatst:

Als je even kijkt op hun site zie je dat je 2 soorten licentsies hebt. Een jaarlijkse en een versie licentie.

Invision Power Board Perpetual License · $185.00

This will give you a perpetual license to use Invision Power Board for one installation and access to all future versions. One year of support and related services is included. After one year an optional $30 renewal for support and related services is available.

Invision Power Board Yearly License · $69.95

This will give you one year license to use Invision Power Board for one installation on all current and future versions. At the end of one year your board will continue to run but will be unsupported and access to upgrades unavailable unless you renew service.

Geplaatst:

In het andere topic zei je al dat je hebt gekocht had ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, daarna zei hij dat hij het nog niet gekocht had, maar het wel wou doen.

Hij had het toen niet gekocht omdat hij liever zelf een Systeem wou gaan maken.

Ik zei dat ik het heb gekocht maar heb het nog niet gedaan. Ik ga bezig met mijn eigen systeem.
Bewerkt: door GTA Fanaat
Geplaatst:
Ik heb een paar dagen geleden ipb gekocht maar nu heb ik de vraag kan ik heb op freehostia gebruiken en dat hij dan nog wel snel gaat? Want ik heb niks aan een sloom forum. En ik ben blut en moet dus weer werken om geld te verdienen voor een betaalde host.

;)

Geplaatst:

Ja, en als je daarna even naar beneden gaat kun je zien dat hij het nog niet heeft gekocht omdat hij een eigen Systeem wil gaan maken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...