Jump to content

Nog minder dan een jaar te gaan..


icep0wer

Recommended Posts

Het is vandaag 21 oktober, nog minder dan een jaar en dan zal GTA IV uitkomen.

Ik kan niet wachten, R* mag echt info releasen... het liefst video's of screens.. maar een beetje info is ook goed!

Hoe denken jullie er over??

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vandaag 21 oktober, nog minder dan een jaar en dan zal GTA IV uitkomen.

Ik kan niet wachten, R* mag echt info releasen... het liefst video's of screens.. maar een beetje info is ook goed!

Hoe denken jullie er over??

Minder dan een jaar, is nog erg lang hoor.

Het zou natuurlijk wel fijn zijn als er wat info komt. Maar ik vind het nu nog erg vroeg.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht eigenlijk pas informatie rond de 'E3 Media and Business Summit' (konden ze geen betere naam bedenken?) van volgend jaar. Het is niet de stijl van Rockstar om een jaar van te voren al een hype op te starten en bovendien was dat ook de tijd dat de eerste informatie over San Andreas naar buiten kwam.

Voorlopig zou ik dus nog nergens op rekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat rockstar nog niet zo ver is om nu al info te geven. Het zou wel leuk zijn maar als het nog minder dan een jaar duurt zal de game nog lang niet af zijn. Dus ik verwacht pas info over een tijdje.

Het zou ook zo kunnen zijn dat de info na de release van Vice City Stories komt.

Greets Damos

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de anderen al zeiden zou ik niet te veel informatie verwachten. We zijn gewend van Rockstar dat ze pas informatie vrijgeven als het niet lang meer duurt, en een jaar is toch echt wel nog een tijdje. Ik denk dat we de eerste screens kunnen verwachten na een tijdje, en dat zullen waarschijnlijk nog geen screens zijn.. Dus; Geduld is een schone zaak !

Link to comment
Delen op andere websites

het word toch weer uitgesteld, reken daar maar op.

het gaat echt nog wel langer dan een jaar duren hoor.

en de site van GTA:SA kwam ook pas iets van 2 a 3 maanden voor de release online, dus zoiets zal het ook worden met GTA4, niet eerder.

maar dat gaat een leuke tijd worden. ik vind dat de laatste maanden voor de release van een groot nieuw spel net zo leuk als het spelen ervan. de nieuwe info, screens, trailers... dat is echt heel spannend, vooral omdat het GTA4 is, het is gewoon de absolute top!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...