Jump to content

Ipod of Psp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden,

Ik wil binnenkort misschien een Ipod gaan kopen, alleen nu zit ik dus te twijfelen tussen een Ipod en een psp welke kan ik nou beter kopen volgens jullie? Zit er op een Ipod ook een ingebouwde radio, dat je ook overal naar de radio kan luisteren? Dat lijkt me namelijk ook wel handig.

Groetjes, Mario

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Ik zou een sony psp kopen daar heb je hele vette games op.

En GTA Vice City Stories komt ook uit he.

Dat word de beste GTA tot nu toe.

En op de sony psp kun je ook muziek op zetten.

Vote sony psp.

Geplaatst:

ik zou ook voor de psp gaan, hij kost wat meer, maar je hebt er dan ook veel meer aan

en op je psp kan je ook muziek zetten

Geplaatst:

Ik wil ook wel even een reactie geven, want aan het begin van deze maand heb ik er ook aan zitten te denken om een PSP of een Ipod te halen. Zoals mijn collega Denkaanhenk net al zei kan je op de PSP gamen en onderweg gamen. De PSP heeft dan helaas wel niet zo'n Radio, maar je hebt wel een heel groot beeld en je kan er ook muziek op luisteren met diverse mogelijkheden uiteraard. Je kan er zelfs op internetten, volgens mij kan dat niet op de Ipod. En ga zo maar door je kan natuurlijk ook gamen op de PSP wat je ook niet op de Ipod kan. Het is overweging die twee aspecten kan bezitten. Ik zou voor een Ipod kizen als ik niet game en graag muziek luister. Ik zou voor de PSP kiezen als ik graag game en ook muziek luister. Let wel op dat op de PSP maar een beperkt maximum kan door middel van die insteek kaarten. En als je dat allemaal bij elkaar wilt hebben komt de PSP duurder uit, maar de mogelijkheden zijn wel fors beter bij de PSP. Ik zou voor de PSP gaan, maar de keuze ligt in jouw handen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja je hebt wel gelijk, maar op de Ipod kan je weer heel veel afbeeldingen opslaan.

Maar Wat kan een Ipod precies eigenlijk allemaal dan wel? Want ik kan natuurlijk

wel zeggen ik neem een Psp terwijl ik dan niet eens weet welke functies

de Ipod allemaal heeft, dus dat zou ik dan eerst graag willen weten.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Waarvoor wil je het gebruiken? Vind je muziek belangrijker dan games, of andersom? Als je een van de twee wilt gebruiken voor muziek, zou ik een iPod kiezen. Je hebt bij alle iPods erg goed geluid en ze zien er ook geweldig uit. Op de iPod nano kun je ook een aantal game(pjes) spelen. Op de gewone/enige echte iPod kun je ook games op zetten en is het allemaal wat luxer. En je ze als usb-stick gebruiken. Ook kun je ook video's bekijken en heb je 30/80 gb ruimte. De PSP is meer voor gamen. Je hebt een mooi groot scherm (voor een handheld) en je kunt er o.a. VCS en LCS op spelen. Je hebt iPod in een aantal soorten en maten (en prijzen). De PSP is een, imo, aardig prijzige handheld. Voor meer info over de PSP zie SummerBase z'n post. Neem je de iPod, dan kun je optimaal van je muziek genieten. Neem je de PSP, dan heb je een mooi apparaat om bijvoorbeeld onderweg even te gamen.

Wat wel zo is, is dat het allebei prijzige gadgets zijn en dat je er dan wel goed op moet letten. Ik heb een iPod shuffle (de goedkoopste) maar daar ben ik al zuinig op. Voor mij niet echt een apparaat dat je 'even mee naar school' neemt.

Geplaatst:
Ja je hebt wel gelijk, maar op de Ipod kan je weer heel veel afbeeldingen opslaan.

Maar Wat kan een Ipod precies eigenlijk allemaal dan wel? Want ik kan natuurlijk

wel zeggen ik neem een Psp terwijl ik dan niet eens weet welke functies

de Ipod allemaal heeft, dus dat zou ik dan eerst graag willen weten.

De psp kan ook veel afbeeldingen opslaan ; mits je een grootte memorystick hebt.Het beeldscherm van een PSP is ook veel groter dan dat van een Ipod.Binnenkort wordt firmwire 3.0 uitgebracht met een heleboel nieuwe functies (GPS , Camera , Meer afbeeldingen / video / muziek extensies beschikbaar) Kortom de psp kan het zelfde als een Ipod en nog een heleboel extra functies die ook zeer leuk zijn ; gamen onder andere ;)

Het blijft natuurlijk je eigen keuze maar ik zou voor een PSP gaan.Succes met je keuze :cya:

Geplaatst:

Maar zit er op een Ipod dan ook een ingebouwde radio zoals Radio 538

of Slam of XFm, of andere radio zenders?

Geplaatst:

Persoonlijk zou ik voor de PSP gaan. Ik heb ook een afkeer van iPods. Die dingen zijn ongelofelijk duur en commercieel. Voor hetzelfde geld heb je een even goede MP3 speler van een minder bekend merk. Het hangt er natuurlijk af wat je het liefst doet, gamen of enkel muziek beluisteren. Als je overal wil gamen en Liberty City en Vice City in je zak wilt hebben, zou ik voor de PSP gaan. Als je liever een handige mp3 speler hebt, zou ik voor de iPod gaan, omdat die minder zwaar is dan de PSP en kleiner is. Wil ik ook nog even melden: op de iPods zit geen ingebouwde radio. Dit heb je bijvoorbeeld wel bij de Zen Micro van Creative. Ik heb er namelijk één en ben er zeer tevreden over. De mijne heeft een capaciteit van 4 gigabyte en is stukken goedkoper dan een iPod Nano van 1 gigabyte.

Conclusie: Ga voor de PSP, daarmee kan je films bekijken, gamen, muziek beluisteren en foto's showen. Je kan (zoals ik gedaan heb) later nog steeds overwegen om een muziekspeler te kopen.

Geplaatst:

Ja maar gamen interseert me eigenlijk maar een klein beetje, wat ik dan wel

weer minder vindt is dat er helemaal geen radio op de ipod zit, want dan

beschikt de Ipod eigenlijk niet zoveel meer extra als de gewone mp3 speler.

Alleen de grootte is enorm veranderd.

Geplaatst:
De mijne heeft een capaciteit van 4 megabyte en is stukken goedkoper dan een iPod Nano van 1 gigabyte.

Klein foutje zeker? Volgensmij zijn het gigabytes :) . En de minimala capaciteit van de Ipod Nano is 2 gigabyte ;) . OT: Op een Ipod heb je kleine Tetris achtige spellen... Ik neem aan dat dit niet genoeg voor je is. Mij lijkt me het beste voor je om een PSP te halen en daarop opgenomen radio-stukken te zetten. Deze zijn meestal te downoaden op de site van het desbetreffende radio-station.

Nog veel succes met je eventuwele aankoop!

Geplaatst:
Klein foutje zeker? Volgensmij zijn het gigabytes :) . En de minimala capaciteit van de Ipod Nano is 2 gigabyte ;) .

Inderdaad, klein foutje. Het zijn natuurlijk gigabytes, met 4 megabyte zou je er één kort liedje op kunnen zetten :puh:.

En de minimale capaciteit van een iPod Nano is 1GB. Geloof me, mijn vriend heeft er één. Hij heeft hem gekocht voor €150. De 2GB versie kost iets in de €200. :t

Geplaatst:

Ja maar een Ipod lijkt mijn zo mooi en handiger, en zit er nou ook internet op ofzo?

Want op sommige sites hebben ze het over downloaden, hoe kom ik daar dan aan?

Geplaatst:

Je hebt geen i-pods met internet. Ze komen vast wel, Maar zijn er nog niet. Ze hadden het waarschijnlijk over liedjes "downloaden"

Ik zou voor de psp gaan. Want zoals jij zij op de i-pod is radio...

Een radiospelertje is in bijna elke winkel voor een paar euro verkrijgbaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...