Jump to content

Ipod of Psp

Recommended Posts

Geplaatst:
Maar wat bedoelen ze dan precies met een podcast?

Een podcast is een opgenomen radioprogramma dat je kan downloaden en op je PC/mp3 zetten. Je kan die radiouitzending dan beluisteren wanneer je maar wilt. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Je bedoelt dat er dan alsnog een radio opzit?

Zo zou je het een beetje kunnen noemen. Je moet het zo zien: je hebt een radio uitzending en die neem je op. Dat word dan een .mp3 of iets dergelijks.En die zet je dan op je memorystick en op die manier kan je toch nog naar de radio luisteren ook al zit er geen radio functie of.Nadeel is dat het niet live is en als hij afgelopen is zal je een nieuwe versie moeten donwloaden en weer op je Muziek speler moeten zetten.Ik zie er het nut niet van in maar ik luister dan ook nooit naar de radio.

Nog iets : Met je psp kan je ook een soort van radio luisteren.Dit doe je door een kanaal aan je RSS toe te voegen.En die mensen van dat kanaal doen dan bijvoorbeeld elke week ofzo een nieuwe uitzending online zetten die jij dan met je psp kan luisteren.Een voorbeeld hiervan is Playstation Mayhem

EDIT @ hieronder : Nee dat kan niet :puh:

Bewerkt: door Advancegta
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

radio538 kan je met de podcast beluisteren, het is dan wel niet live maar je hebt wel het hele radioprogramma,

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik zou ook voor de PSP gaan, ik zit ook te twijfelen. Wil al een paar maanden een Ipod kopen.

Maar ik ga mij toch een PSP kopen, want daar kan je ook muziek op beluisteren, filmpjes en foto's op bekijken, ... en je kan gamen (daarvoor doe ik het wel het meest).

Cya :cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:

psp is echt vet top games zoals loco roco en natuurlijk GTA ik ga binnenkort het GTA pack kopen hoef ik aleen LCS en loco roco te kopen 8)8)

Geplaatst:

Ik zou maar oppassen wat jullie zeggen!

Voor de ipod maken tientallen fabrikanten een uitbreidingkje om FM te kunnen luisteren. Belkin bijvoorbeeld.

Dit bestaat ook voor de PSP (in de vorm van een koptelefoon) dus het is maar waar je voorkeur naar uitgaat.

Geplaatst:

Simpel, Ik heb gewoon allebei, en ik vind eigenlijk dat het geen vergelijking is, de Ipod is gwoon voor muziek en PSP voor games.

Allebei dus=P

Geplaatst:
Simpel, Ik heb gewoon allebei, en ik vind eigenlijk dat het geen vergelijking is, de Ipod is gwoon voor muziek en PSP voor games

Allebei dus=P

Eigenlijk klopt het niet ;). De PSP dient eigenlijk voor 4 dingen: Handheld, MP3-Speler, Fotobekijker en Portable DVD Speler :Y Maar aan de andere kant: De PSP is voornamelijk bedoeld voor de games en niet voor de extra mogelijkheden ;)

P.S. Ik zou voor de PSP gaan

Geplaatst:

Ik heb een vraagje voor jullie. Ik heb geen nieuw topic aangemaakt omdat de vraag toch ook hier mee te maken heeft... Is het nog de moeite om een Ipod (nano) te kopen als je al een PSP hebt?

Geplaatst:
Ik heb een vraagje voor jullie. Ik heb geen nieuw topic aangemaakt omdat de vraag toch ook hier mee te maken heeft... Is het nog de moeite om een Ipod (nano) te kopen als je al een PSP hebt?

Nee, zoals ik hierboven al zei: Een PSP heeft de opties van een Ipod ingebouwd ;) Dus zal je eigenlijk weinig aan de Ipod hebben, als je dat ook op de PSP kan ;)

Geplaatst:

Nee, zoals ik hierboven al zei: Een PSP heeft de opties van een Ipod ingebouwd ;) Dus zal je eigenlijk weinig aan de Ipod hebben, als je dat ook op de PSP kan ;)

Eigenlijk heb je wel gelijk, ik spaar het geld gewoon voor een PS3 of nieuwe PC ofzo.

Geplaatst:
Eigenlijk heb je wel gelijk, ik spaar het geld gewoon voor een PS3 of nieuwe PC ofzo.

Eigenlijk heeft hij niet gelijk. Als je op de PSP een groot aantal liedjes wilt luisteren moet je een grote memory stick kopen. Daarbij werkt het navigeren niet zo lekker. En stop je PSP maar is in je broekzak zonder dat deze bol komt te staan... Als je dus puur voor het muziek luisteren gaat raad ik je dus aan om een iPod te kopen, naast je PSP. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...