Jorair Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 ik ben van plan om een nieuw psp spel te kopen, maar ik twijfel sterk over vcs of Ace Combat X: Skies of Deception, kan iemand me helpen bij men keuze? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Je zou eens kunnen kijken op www.gammo.nl of www.gamekings.nl Daar vind je altijd veel informatie over games. Persoonlijk zou ik voor VCS gaan, Maar dat is mijn mening. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ten eerste over beide games even wat algemene info: VCS Grand Theft Auto: Vice City Stories is een computerspel voor de PlayStation Portable. Het spel is een vervolg op het populaire Grand Theft Auto: Vice City dat in 2002 uitkwam en wordt op dit moment ontwikkeld door Rockstar Leeds. Het spel zal in de Verenigde Staten op 30 oktober 2006 uitkomen, in Europa wordt dat 3 november. Het spel speelt zich af in Vice City in 1984, twee jaar eerder dan de eerste Vice City. Men speelt als Victor Vance, de broer van Lance Vance. VCS bevat nieuwe voertuigen (onder andere jet-ski's), nieuwe weereffecten waaronder orkanen, en een compleet nieuw pretpark op Ocean Beach. Een aantal bekende radiostations uit Vice City zullen weer terugkomen, net als de Leaf Links golfclub. Ace Combat X: Skies of Deception Ik heb een zwak voor de Ace Combat-reeks. De combinatie van een lekker verhaal, goede gameplay en graphics en het gevoel dat de games met zich meebrengen zorgen er elke keer voor dat ik de games in mijn bezit moet hebben. En dat terwijl de reeks (zeker op de PS2) zowel grafisch als op het gebied van stijl en gameplay niet meer echt veel nieuws met zich meebrengt. Voor de PSP-versie genaamd Ace Combat X: Skies of Deception verwacht ik ook niets nieuws. Toch stop ik de preview-versie met plezier in m'n portable om alvast te kijken wat we kunnen verwachten van deze game. Hierbij dus de hands-on van Ace Combat X. Lees verder... ______________________________________________ Een game kopen is natuurlijk altijd je eigen beslissing. VCS is een spel dat je kunt vergelijken met de andere GTA's, dus een spel waarin je missies moet uitspelen, oog in oog komt te staan met onder andere de politie, gangs en vele moeilijke opdrachten. De andere game, Ace Combat X: Skies of Deception, is een game waarin ook veel gevlogen moet worden. Het is eigenlijk maar net wat voor soort games je leuk vind, en waar je van houdt. Ik raad je ook nog aan om van de beide games iets op te zoeken op Google, bijvoorbeeld wat previews en reviews. Ik denk dat je dan wel een keuze kunt gaan maken. Succes ermee! Reageren
Jorair Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ok, bedankt voor de uitleg, ik heb overwogen om vice city stories te kopen, en ace combat later maar eens te kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.