SendaR Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 hey lui, ik vraag me af of er ook een cheat is waarmee je de "sanchez" crossbrommer kan spawnen, weten julie deze, de rest weet ik wel. bedankt, later Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 hey lui, ik vraag me af of er ook een cheat is waarmee je de "sanchez" crossbrommer kan spawnen, weten julie deze, de rest weet ik wel. bedankt, later Hier is helaas geen cheat voor. Klik hier voor de pc cheats, hier voor de PS2 cheats en hier voor de Xbox cheats. Het is wel mogelijk om een sanchez te spawnen met bijvoorbeeld een carspawner/noobmode, maar helaas niet met cheats . Reageren
Bling Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Een cheat waarmee je een 'Sanchez' kan spawnen bestaat niet. Als je de PC versie van San Andreas hebt bestaat er wel een andere manier om de sanchez te kunnen spawnen. Dit kan bijvoorbeeld met de noobmode, klik hier om hem te downloaden. Als je de sanchez perse nodig hebt en je hebt hem bijvoorbeeld voor de xbox of ps2, dan kun je hem gewoon pakken op één van de vele vindplaatsen in San Andreas. Klik hier om een overzicht te krijgen van de vindplaatsen van de sanchez. Bewerkt: 21 oktober 2006 door Bling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.