Jump to content

crossmotor?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey lui, ik vraag me af of er ook een cheat is waarmee je de "sanchez" crossbrommer kan spawnen, weten julie deze, de rest weet ik wel. bedankt, later

Geplaatst:
hey lui, ik vraag me af of er ook een cheat is waarmee je de "sanchez" crossbrommer kan spawnen, weten julie deze, de rest weet ik wel. bedankt, later

Hier is helaas geen cheat voor. Klik hier voor de pc cheats, hier voor de PS2 cheats en hier voor de Xbox cheats. Het is wel mogelijk om een sanchez te spawnen met bijvoorbeeld een carspawner/noobmode, maar helaas niet met cheats :N.

Geplaatst: (bewerkt)

Een cheat waarmee je een 'Sanchez' kan spawnen bestaat niet. Als je de PC versie van San Andreas hebt bestaat er wel een andere manier om de sanchez te kunnen spawnen. Dit kan bijvoorbeeld met de noobmode, klik hier om hem te downloaden. Als je de sanchez perse nodig hebt en je hebt hem bijvoorbeeld voor de xbox of ps2, dan kun je hem gewoon pakken op één van de vele vindplaatsen in San Andreas. Klik hier om een overzicht te krijgen van de vindplaatsen van de sanchez. :)

Bewerkt: door Bling

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...