daphne1020 Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 hoii.,, k had een vraagje want als ik met michelle op date ga, wil ze wat gaan eten maar het "dichtsbijzijnde glaasje" klopt niet want dat vind ze niet leuk, dus waar moet je dan gaan eten??? en ik heb nog een vraag; wat is de zoekfuctie ??? dat is een domme vraag eh?! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 hoii.,,k had een vraagje want als ik met michelle op date ga, wil ze wat gaan eten maar het "dichtsbijzijnde glaasje" klopt niet want dat vind ze niet leuk, dus waar moet je dan gaan eten??? en ik heb nog een vraag; wat is de zoekfuctie ??? dat is een domme vraag eh?! Op deze site staat een hoop informatie over daten. Er staat dat ze van hard rijden houd. Probeer dat eens. En de zoekfunctie is een pagina, waarbij je kunt zoeken naar topics. Als je een topic wil openen is het de bedoeling dat je eerst even zoekt in de zoekfunctie of dit topic al niet aangemaakt is. Anders hebben we dadelijk 2 topics van Bijv. Een date met michelle. Reageren
daphne1020 Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 okjj dankjewel maar k heb nog een vraag :$ : hoe moet k de drivingschool doen? want ik ben daar heen geweest en toen heb ik daar mn vriendin ontmoet alleen als ik er nu kom is er niemand dus hoe moet k dat voltooien?? alvast bedankt! Reageren
Damos Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ga in de rode marker staan en doe de oefeningen of bedoel je dat niet? Reageren
Bling Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Dat klopt, dat is Michelle Cannes. Deze vriendin ontmoet je hier maar heb je verder niet nodig om de driving school te voltooien. Om de missies van de driving school te starten moet je in de rode marker gaan staan die zich voor de tv bevindt op ongeveer dezelfde plek als waar Michelle eerst stond. Meer informatie over de driving school kun je hier vinden. Reageren
daphne1020 Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 okj bedankt! maar er staat bij mij geen rode marker...:S:S Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) De rode marker staat voor de televisie. Binnen in het gebouw van de school. Anders zou je ff moeten wachten tot je wat verder in de storyline bent (de missies). Misschien gaat deze mogenlijkheid pas van start nadat je een bepaalde missie hebt gedaan. Bewerkt: 21 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
Preddy Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Driving School missies zijn pas available na de missie Deconstruction Bewerkt: 21 oktober 2006 door Preddy Reageren
daphne1020 Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 ooow okjj dan komt het daar door want ik heb die missie nog niet gedaan maar kun je na die missie dan ook pas de boat school en fly school enzo...?? Reageren
Preddy Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Nee, dit varieert per school. De vliegschool kan je pas doen na de missie Verdant Meadows. Na die missie krijg je een telefoontje en dan kan je die vliegschool missies doen. De bootschool is open voor leren na de missie Pier 69. Overigens staat alle informatie ook gewoon op WiKiGTA. Driving School Flying School Bike School Bootschool Reageren
daphne1020 Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 oké dankjewel, alleen ik snap nog iets niet : op wikigta vond ik iets raars over een hemel ofzo... echt super raar de rest snap ik nog wel maar van dit snap ik dus echt helemaal niets... Reageren
Preddy Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Hemels hebben te maken met 'Hidden Interiors'. Hier heb ik de snars verstand van, maar wellicht helpt wederom een pagina op WiKiGTA je. Zie alhier. Reageren
daphne1020 Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 en na welke missie's kun je in de kledingwinkel ZIP, didier sachs en Victim???? en wat zijn Horseshoes??? Reageren
Preddy Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Didier Sachs en Victim gaan open na de missie Home in The Hills Zip weet ik niet zeker, maar volgens mij na Are You Going To San Fierro? Horseshoes is het engelse woord voor Paardenhoeven, die vaak worden geassocieerd met Geluk (zoals ook een klavertje vier). In San Andreas is dit niet anders, er zijn in Las Venturas een 50tal Horseshoes te vinden (collectables heet dat), die je Luck verhogen. Dit is tevens nodig voor de 100% uitspelen van San Andreas. Zie voor de plaatsen dit kaartje. Bewerkt: 21 oktober 2006 door Preddy Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Als je nog meer vragen hebt over san andreas, Bijv over horseshoes of oysters. Kun je terecht op www.wikigta.nl Deze site brengt je alle informatie die je nodig hebt om het spel tye spelen. Van de spelfiguren tot de besturing. van de voertuigen tot alle winkels en shops. En zelf de hidden interiors, of wel de hemel zoals jezelf al aan gaf. Je kunt hier natuurlijk wel vragen blijven stellen. Maar wij zullen je grotendeels blijven wijzen op wikigta. Daarom zou ik daar eerst goed rondzoeken voordat je weer iets vraagt. natuurlijk zijn wij hier om je te helpen, mocht je er echt niet meer uitkomen. Veel succes verder met grand theft auto. Mvg, Pennywise Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.