Jump to content

Moves leren in Gym LV

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heejj forumgenootjes. :bonk:

Als ik naar de Gym in Las Venturas ga, en ik ga vechten met die bokser, en ik win, dan leert ie me helemaal geen moves! Als ik bij de San Fierro een gevecht aan ga met die man, dan leert ie me wel dingen, maar doe ik het in Las Venturas, dan niet! Dus ik vraag jullie, hoe moet je daar die moves leren?!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Greets

GTA GG :cya:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Geplaatst:

als je tegen die man gewonnen hebt, moet je eens buiten de gym gaan, en dan terug die man aanspreken, dan lukt het wel (tenminste bij mij toch).

Geplaatst:

Nope, dit lukt ook niet. Maar toch bedankt voor de tip... Iemand anders misschien nog ideeen?

Greets

Geplaatst:

Volgens mij zegt die Boksleraar in de gym zoiets van: 'Je hebt niet genoeg spieren, ga eerst maar eens spieren krijgen voordatik je iets ga leren'. Ga je dan eerst eens trainen voordat je aan de slag gaat als je dat hebt dan moet je in zijn cirkel lopen en dan zal hij zoiets vragen van: 'Zal ik je nieuwe trucjes leren'? Dan kun je met Y(es) en N(o) antwoorden. Antwoord met Y(es) en je zal in de boksring een aantl nieuwe moves/trucjes leren. Veel succes met het trainen van jouw carl Johnson! ;)

Geplaatst:
Nope, dit lukt ook niet. Maar toch bedankt voor de tip... Iemand anders misschien nog ideeen?

Greets

Een paar keer achter elkaar dat mannetje te verslaan bij een 1x1 Battle.

Misschien werkt het na 3 keer wel ofzo. En anders nog wat meer trainen. Of eens buffmeup intypen, en dan de game niet opslaan.

Dan weet je dat je te wijnig spieren hebt als hij het dan wel doet.

Geplaatst:
Volgens mij zegt die Boksleraar in de gym zoiets van: 'Je hebt niet genoeg spieren, ga eerst maar eens spieren krijgen voordatik je iets ga leren'. Ga je dan eerst eens trainen voordat je aan de slag gaat als je dat hebt dan moet je in zijn cirkel lopen en dan zal hij zoiets vragen van: 'Zal ik je nieuwe trucjes leren'? Dan kun je met Y(es) en N(o) antwoorden. Antwoord met Y(es) en je zal in de boksring een aantl nieuwe moves/trucjes leren. Veel succes met het trainen van jouw carl Johnson! ;)

Bedankt voor de tip hoor, maar ik heb al volledige spieren, en ik heb ook is een tijdje getraind voordat ik het hem ging vragen, en als ik het hem vraag zegt ie: You think you can last a round with me? En als ik dan op Y (Yes) druk, dan begint er een gevecht, win ik het gevecht, leert ie me niks, verlies ik het gevecht, lig ik in het ziekenhuis...

Dus ik snap er geen bal van!

Greets

Geplaatst:

Je kan proberen je savegame te uploaden, zodat iemand anders kan kijken of hij het wel kan krijgen. t is maar een idee..

ik zal wel even kijken of ik het wel gedaan krijg..

kan het kloppen dat je versie 1.00 hebt van gta?

Bewerkt: door Proximitus
Geplaatst:

Dan ligt het daar aan. Mijn san andreas komt namelijk met een foutmelding als ik je savegame probeer te laden. dit komt blijkbaar dus door het versie verschil.. Dan zal je moeten wachten tot er iemand die versie 2 heeft het probeert, ik kan je helaas niet helpen :(

Geplaatst:

Jammer, ik had het zo graag gewild. :-(

Hopelijk zijn er nog een paar die het kunnen doen.

Bedankt voor jullie hulp.

Greets

Oké, ik heb je savegame eens even bekeken. Als ik in de rode marker loop zegt de bokser tegen mij: 'You think you can last a round with me'. Met andere woorden, Je hebt in Las Venturas al wel nieuwe moves moeten hebben geleerd. Want als je er voor het eerst komt, en je hebt genoeg spieren, dan zal je na afloop direct nieuwe moves leren mits je het gevecht verliest. En zoals jezelf ook al aangaf dat gebeurd nu niet. Mjn SAMA geeft ook aan dat je al nieuwe moves hebt geleerd in LV. Dus je kan je nu nog op andere dingen richten.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Ow oke, maar ik zie die moves helemaal niet als ik vecht, maja, het zal wel... BEDANKT!! _O_:D

Greets

GTA GG :klap:

Geplaatst:
Ow oke, maar ik zie die moves helemaal niet als ik vecht, maja, het zal wel... BEDANKT!! _O_:D

Greets

GTA GG :klap:

Die nieuwe moves zie je ook niet. Het is niet zo dat als je uit de gym stapt, je hebt net wat nieuwe moves geleerd, en dat je dan met een druk op je linker muisknop zo even iemand neerlegt met een dubbelke kick-flip. :clown:

Nee, je moet meestal iemand eerst locken, dat doe je met je RMB. Dan kun je bijvoorbeeld op Backspace drukken of iets dergelijks. Cj zal dan één van de 3 nieuwe moves doen. [Je leert namelijk in elke gym hetzelfde, of ik zag het verkeerd.]

Als je trouwens wilt weten welke moves je kan doen, dan moet je even een gevecht starten met die bokser. Dan zie je onder het gevecht linksboven in een zwart scherm, de moves die je geleerd hebt; en die je dus kan gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...