Jump to content

[Template: PSCS2] Zakelijk, Strak, maar toch kleurig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eindelijk heb ik mijn smaak qua Templates & Lay-outs gevonden.

Ik vind mijn werk dan ook een vakwerk, al zeg ik hetzelf! :*D

Het is strak, zakelijk, maar ook kleurig door de leuke blauwe

header en foto'tjes. 8)

Genoeg gekwijlt, nu nog meer kwijlen want klik op de link

hieronder om hem te bekijken: Dit is een link

Aub, een cijfer ervoor en uitgebreid commentaar. ;)

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

De banner bovenaan is echt prachtig voor een site. En met prachtig bedoel ik overzichtelijk, en toch open.

Perfect voor site's.

De site begint met een nieuwe inleiding. En de volgorde van alle onderdelen zijn prima.

Minpuntjes vind ik de loginfunctie. Die onderaan staat. Deze zou herkenbaarder zijn als hij bovenaan staat. Tenslotte zijn het de leden die vaker op zon site komen. En om dan elke keer naar onder te scrollen is erg lastig. Ook vind ik de achtergrond wat te druk. De schuint text dat tussen alles doorloopt maakt de site erg vol.

Mijn punt is een 8/10 :cya:

Geplaatst:
De banner bovenaan is echt prachtig voor een site. En met prachtig bedoel ik overzichtelijk, en toch open.

Perfect voor site's.

De site begint met een nieuwe inleiding. En de volgorde van alle onderdelen zijn prima.

Minpuntjes vind ik de loginfunctie. Die onderaan staat. Deze zou herkenbaarder zijn als hij bovenaan staat. Tenslotte zijn het de leden die vaker op zon site komen. En om dan elke keer naar onder te scrollen is erg lastig. Ook vind ik de achtergrond wat te druk. De schuint text dat tussen alles doorloopt maakt de site erg vol.

Mijn punt is een 8/10 :cya:

Dat heet de Copyright tekst zodat niemand dingen jat..

via Knippen en plakken en is bij de echte versie dus weg... ;)

Geplaatst:

Nou, omdat het van jou moest zal ik maar even een rate uitbrengen, en tevens mijn tweede post in dit gloednieuwe Forum!

De banner vind ik er allereerst al best leuk uitzien, het past qua stijl goed bij de rest van de site. Het geheel is redelijk overzichtelijk. Ook handig zijn de recente berichten, altijd handig als je het laatste nieuws van een site snel wilt zien. Eigenlijk zie ik zo geen minpuntjes op het eerste gezicht, dus een prima layout!

Als cijfer geef ik je er een verdiende 8.5 voor! Mooi werk Grove.

Geplaatst:

Oh, Pff wat heb ik tog weinig verstandvan html.

maar goed dat ik een paintmaster ben :bier: , heb ik tenminste nog een beetje ervaring.

Geplaatst:
Oh, Pff wat heb ik tog weinig verstandvan html.

maar goed dat ik een paintmaster ben :bier: , heb ik tenminste nog een beetje ervaring.

Heeft niks met Html te maken, gewoon in PS CS2 gemaakt. :clown::puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...