dida Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) http://212.123.29.37/gamemania.asp?action=e&group=15 was net op deze pagina aan het kijken,toen ik zag dat ie pas 10 november uitkomt in plaats van 4 november(je moet even een beetje naar beneden scrollen) ik weet het,een belgische winkel,maar Ten eerste:Gamemania krijgt alles op de release datum binnen en ten tweede:Nl zou het normaal op dezelfde dag moeten krijgen als belgie Let op dat dit misschien nog niet 100% zou kunnen kloppen,maar wie weet.. (owja:ben nieuw op het forum,moest dit al ergens staan,spijt me dat zeer :$ ) Bewerkt: 21 oktober 2006 door dida
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) http://212.123.29.37/gamemania.asp?action=e&group=15was net op deze pagina aan het kijken,toen ik zag dat ie pas 10 november uitkomt in plaats van 4 november(je moet even een beetje naar beneden scrollen) ik weet het,een belgische winkel,maar Ten eerste:Gamemania krijgt alles op de release datum binnen en ten tweede:Nl zou het normaal op dezelfde dag moeten krijgen als belgie Let op dat dit misschien nog niet 100% zou kunnen kloppen,maar wie weet.. (owja:ben nieuw op het forum,moest dit al ergens staan,spijt me dat zeer :$ ) Wacht maar gewoon ff af tot 3 november. Ga daar ook maar van uit. Als op elke site staat 3 november, en alleen op deze 10. Zal dat wel een foutje zijn van deze site. Ga er maar gewoon van uit dat VCS 3 november uit komt. Mvg, Pennywise EDIT: van 4 november, 3 november gemaakt, In opdracht van pietje II Bewerkt: 21 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown
Pietje II Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Naar mijn weten is er tot nog toe niks uitgesteld in de Verenigde Staten, Europa of in Australië. Wél komt GTA Vice City Stories in Australië pas uit op 10 november, misschien bedoelen ze dat op die website. @ Pennywise-The-Clown hierboven: GTA Vice City Stories komt in Europa op 3 november uit, niet op 4 november. Bewerkt: 21 oktober 2006 door Pietje II
W1ckeD Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Mensen praten hier over 4 maar hij komt toch op 3? EDIT: Ik zie net dat jij edit. Dat bedoelde ik dus. Bewerkt: 21 oktober 2006 door W1ckeD
dida Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 mja,het Kan een foutje zijn,maar dan hoop ik echt datie over 2 weken uitkomt zou het namelijk zonde vinden,ik verveel me nu op LCS
W1ckeD Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik hoop ook zeker dat ie over 2 weken komt. Heb het net bij BOL besteld en als goed is heb ik hem dan op 3 nov in huis. Althans dat hoop ik.
SummerBase Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik vindt dat die pagina er ook niet echt vielig uit ziet. Tip één als je een winkel gaat beginnen maak een normale website, maar goed ik geloof er niet echt veel van. Anders hadden we het wel gezien op diverse websites. Ik ga gewoon op 3 November 2006 naar de winkel en ik zal en moet hem op die dag krijgen. Zo niet: Dan is het zeer jammer, want dan moeten we nog een week wachten.
BigM Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik denk ook idd dat het gewoon een foutje is en dat je er gewoon geheel moet ervan uitgaan dat het gewoon zijn normaale release behoud peace
dida Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 jullie hebben gelijk,ben vadaag nog even bij een game mania store binengeweest ze zeiden dat het idd een tipfout was,omdat 10/11/06 voor een andere game bedoeld was dus hierbij mijn excuses en laten we dit topic maar sluiten
Recommended Posts