lucas45 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 san andreas bestaat uit delen heeft drie vliegvelden los santos airport las venturas airport easter bay airport is het je al opgevallen dat bij easter bay staan goede vliegtuigen maar ik kan en nooit inkomen en het is de moeilijkste plek om te landen want moet maar eens te snel aankomen of maakt een verkeerde landing dan lig je met vliegtuig en al in 't water hier is de kaart je kunt op de kaart goed zien waar de vliegvelden liggen los santos onderaan easter bay in het midden las venturas boven en de vliegschool zijn die vliegtuigjes op een rij boven en onder ergens bij las venturas Reageren
Damos Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ja het is een rottige plek om te landen. De vliegtuigen zijn pas open als je in San Fierro bent dan kan je er in vliegen of na een bepaalde missie in San Fierro maar die weet ik helaas niet. Ik heb nog wel ee ntip voor het landen: Als je aan komt vliegen dan zorg je dat je afremt en recht voor de baan vliegt. Als je dit hebt gedaan kan je langzaam naar beneden gaan om op de baan te landen. Zorg er voor dat je op de baan goed afremt. Greets Damos Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Het landen is inderdaad een kunst. Dit leer je allemaal in de vliegschool. Deze zul je als missie helemaal moeten voltooien. heb je dit gedaan, Is het san fierro airport toegankelijk voor jou en je vliegkunsten. Reageren
coz Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) meh .. je hebt blijkbaar nog even wat oefening nodig ik was ook eerst heel slecht in vliegen in SA maar nu draai ik daar me hand niet meer voor om en landen al helemaal niet (vergeet niet dat je een spel zit te spelen , je hoeft helemaal niet netjes aan komen te vliegen en bij een landing uitgebreidt je vliegtuig laten uitrollen en remmen , om daarna aan te sluiten bij gate 5 waar je de passagiers kan dumpen ... nee ..en zeker niet als je niet al te veel gehecht bent aan je vliegtuig ... -je kan ook (heel) laag over komen vliegen en uitstappen - als je dat laag genoeg doet gaat er geen health af -je kan ook landen en op het moment dat je begint met remmen alvast uitstappen -je kan ook 'remmen' in de lucht daarna de neus omhoog duwen en een hele krappe landing doen zoals in plaatjes Bewerkt: 22 oktober 2006 door coz Reageren
gybrus Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 geef mij 10 meter en ik land ok paar tips. als je aankomt vliegen zet je wielen aan. rem af trek je vliegtuig beetje omhoog. hou hem recht als het goed gaat gaat die langzaam naar beneden. cruise nu over het vliegveld naar een parkeer plaats P: grats Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Je hoeft niet persee op de landingsbaan te landen. Het kan ook gewon op het vliegveld zelf. Reageren
Dageraad Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Zit nu al de hele tijd vast bij N.O.E. daar moet je dus wel op de landingsbaan landen, en ik kom altijd met mijn vleugel aan de grond (of tegen gebouw aan) en dan ontploft net voordat ik stil sta Reageren
BaasB Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Zit nu al de hele tijd vast bij N.O.E.daar moet je dus wel op de landingsbaan landen, en ik kom altijd met mijn vleugel aan de grond (of tegen gebouw aan) en dan ontploft net voordat ik stil sta Ja, dat is vervelend. Wat je moet proberen, is de rechte lijn van de landingsbasis aan te houden. Dus je moet niet schuin op de landingsbasis landen, maar echt recht. Het klinkt misschien een beetje vaag, daarom heb ik even een plaatje gemaakt: Als je zo landt, kun je eigenlijk niet met je vleugel tegen een gebouw aan stoten. Je zegt dat je vleugel ook tegen de grond aanstoot. Dat komt misschien omdat je te snel landt. Je moet heel rustig en geleidelijk landen. Al een tijdje voordat je boven de landingsbasis bent, moet je geen gas meer geven, en je wielen weer uitklappen. Ook al geef je geen gas meer, je blijft nog wel een tijdje zweven. Houdt ook de S knop ingedrukt, dit zorgt ervoor dat het vliegtuig afremt. Maar als je te langzaam gaat, moet je de S knop weer loslaten, zodat je niet neerstort. Zorg ervoor, dat je zo, heel rustig en geleidelijk aan landt. Niet meteen stijl naar beneden, maar eigenlijk gewoon geen gas meer geven en afremmen. Als je dan landt (je raakt de grond dus al aan met de wielen van je vliegtuig) moet je ook pijltje naar onderen indrukken, zodat je niet keihard op de grond knalt (want daardoor kan je vliegtuig dus ontploffen). Ik hoop dat je wat kunt met de tips. Als ik tijd heb vanavond, zal ik ook nog even een filmpje voor je maken hoe je zo'n landing goed kunt uitvoeren. EDIT: Ik heb dat filmpje nog even gemaakt. Klik hier voor het filmpje (je hoeft het filmpje niet eerst te downloaden zoals bij RapidShare, je kunt het filmpje gelijk bekijken. Het filmpje moet meestal wel eerst even laden): Klik. Zoals je ziet, komt mijn vliegtuig zo aangevlogen: Ik ga dus recht op het vliegveld af, niet schuin er tegenaan. Op het filmpje zet ik op een gegeven moment de radio af, op dat moment geef ik ook geen gas meer. Ik blijf gewoon zweven door de snelheid die ik al heb. Je ziet op het filmpje, dat als ik land, een beetje scheef ga. Maar je ziet dat je dat door een beetje te sturen gewoon kan corrigeren. Ik hoop dat het met behulp van het filmpje lukt. Veel succes. Groeten BaasBart Bewerkt: 22 oktober 2006 door BaasB Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Gewoon goed blijven oefenen dageraad. Als je het engels niet goed begrijpt, IVM de instructies die worden gegeven bij de vliegschool. Zou je de nederlandstalige mod kunnen downloaden. Ik weet alleen niet waar je hem kunt vinden. Reageren
coz Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 *bob de rooy stem*Fiiiiiiiiiiiiiilllllmpjuuuuh Reageren
Dageraad Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Danke, het is me nog gelukt (en nee ik heb geen probleem met Engels, maar ik kwam volgens mij steeds te scherp aan vliegen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.