Jump to content

kan je bij modden ook+probleempje met style file

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik heb 3 vraagjes eigenlijk...

vraag 1: kan je ook een spel namaken ofzo maar dan nog beter? of moet je echt gta 2 downloaden om de kunnen editten met die editor?

vraag 2: die style file lukt niet, ik heb al op vanalles geklikt maar hij geeft altijd foutmelding.

vraag 3: ik zie ook niet alle knoppen , ik zie alleen new,open,save(niet klikbaar),knippen,kopieeëren,paste(niet klikbaar),printer,vraagteken (2)

en de bovenste balkkj: file,vieuw en help.

bedankt! :schater: btw,dit is vet moeilijk denk ik! :N .

Geplaatst:

Op vraag 2 en 3 heb ik geen antwoord, op vraag 1 kan ik het volgende antwoord geven.

Je kunt met die editor geen opzichzelfstaande game maken, je hebt dus wel gta2 nodig. Als je een opzichzelfstaande game wilt maken moet je denken aan programma's zoals rpg/game maker of nog beter een programmeertaal leren.

Geplaatst: (bewerkt)
vraag 2: die style file lukt niet, ik heb al op vanalles geklikt maar hij geeft altijd foutmelding.

Kan je zeggen welke fout er wordt gegeven, dan kan ik misschien antwoorden.

vraag 3: ik zie ook niet alle knoppen , ik zie alleen new,open,save(niet klikbaar),knippen,kopieeëren,paste(niet klikbaar),printer,vraagteken (2)

en de bovenste balkkj: file,vieuw en help.

Om alles te zien moet je in de bovenst balk bij view de dingen selecteren die je wil zien.

bedankt! :schater: btw,dit is vet moeilijk denk ik! :N

Gta2 modden is helemaal niet moeilijk. Om een map te maken moet je gewoon met blokken een stad maken, zoals je met lego doet. :D

Het scripten is niet moeilijk als je alleen wapens en auto's wil laten spawnen. Missies scripten is wel wat moeilijker.

De tutorials op wikigta kunnen je heel goed helpen.

Hier vind je de mapping tutorial en hier de scripting tutorial.

Bewerkt: door maarte41

tja ja,maar ik wou proberen om runescape eens na te maken, tja gybrus deed dat ook is maar ik wou het ook eens proberen... maja,het lijkt me toch nogal ingewikkeld hoor.

die fout is van style file not found,maar het probleem is ook,als ik naar 'data' ga vind ik niet het icoontje dat ik moet hebben....dus ik kom niet met zo een vierkant op mijn grijs scherm.(het mod scherm) :? .

edit: hier heb ik een plaatje van de fouten die voorkomen,deze fouten krijg ik onderandere,het kan zijn dat er soms nog eentje tussen zit:

foutkz0.png(in deze volgorde krijg ik ze)

Bewerkt: door vice

ok bedankt,het laad,mar het zal lang duren denk ik...

wat moet ik doen als het gedownload is?

openen>data>style file>openen (in de gta 2 modder)

en is dat al?

of is er nog iets dat je moet doen?

--

edit:hiernet geheugen fout gekregen,plots alles weg :(

ik kan her beginnen met downloaden...

nu laat ik het even zo hoor,en ik zag het nu zo ziten om even te modden :-( .

Bewerkt: door vice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...