King Room Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik heb even een Signature gemaakt en een avatar Avatar: Signature: Graag rate's and comment's and TIPS Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Erg orgineel. Dit is een stukje van jezelf. Een plaatje in je eigen stijl. Erg leuk gedaan met die omgekeerde letters. De tekst is helaas niet heel erg uitgebreid. Je zou mischien nog wat effecten over de tekst heen kunnen doen. Zoals een gradient over de tekst en een mooie border om de tekst heen. Dat geeft al een veel meer verzorgde look. Zoals dit setje er nu uit ziet geef ik heb een 7,8. Reageren
Backsmash Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 het is een leuke sig alleen vind ik de outerglow niet echt mooi. een 6/10 Reageren
Preddy Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik vind het zeer leuke sig. Veel over effecten kan je er niet over kwijt, maar ik heb wellicht nog een kritiekje. Dat is dat de omgedraaide letters mijns inziens te laag staan ten opzichte van de 'normale' letters, een 2 pixels. Ik weet niet of dat de bedoeling is geweest, maar het staat een beetje raar. Reageren
King Room Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 De tekst is helaas niet heel erg uitgebreid. Je zou mischien nog wat effecten over de tekst heen kunnen doen. Zoals een gradient over de tekst en een mooie border om de tekst heen. Dat geeft al een veel meer verzorgde look. Dat is dat de omgedraaide letters mijns inziens te laag staan ten opzichte van de 'normale' letters, een 2 pixels.Ik weet niet of dat de bedoeling is geweest, maar het staat een beetje raar. @ 20 Eyes Ik vindt een border om deze signature niet echt mooi want ik wilde hem Transplatet hebben en dna vind ik de border er niet mooi omheen!! @ Preddy Je bedoeld de N bij KING dat was de bedoeling dat vond ik mooier staan dat alles in 1 lijn. Allebij Bedankt voor de TIPS/COMMENT'$ Reageren
Ferre Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Doordat die letters niet op 'dezelfde hoogte' staan ziet het er een beetje nogal niet recht uit wat ik minder mooi vind. Ook snap ik niet zo goed waarom dat gele er is. Het is ook geen stroke. Verder vind ik het een leuk idee (jaah, kroontjes he ) . 63% Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Avater zeer mooi. 8/10 Sig gaat op zelfde stijl verder maar vind ik op de een of andere manier toch wat minder. 6,5/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik vind 'm echt toppie, alleen die stroke (outerglow?) eromheen is niet bepaald mooi ofzo... Daar krijg je een min-puntje voor, 7,6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.