tonio Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 hoe kan je in kan je die misie makelijk halen Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 hoe kan je in kan je die misie makelijk halen Leg me alsjeblieft uit wat dat nou betekent :unsure: Reageren
tonio Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 dat misie van die blinde chinees(denk teminste dat het een chinees is) dat je moet zwemen hoe kan je dat makelijk halen Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Zo veel mogelijk onderwater zwemmen. Als je adem bijna op is, boven water komen, en NIET bewegen. Zo ziet niemand je, en kom je gewoon bij adem. Daarna weer verder onderwater zwemmen. Reageren
tonio Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 maar hij ziet je bijna altijd maar bedank ga wel probeeren Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 maar hij ziet je bijna altijd maar bedank ga wel probeeren woozie is niet lelijk hij is de man en blind maar dat valt niet op B) woozie is mijn poppetje maar over die mission meschien kan je proberen je longcapiciteit voordat je aan die mission begint te vergroten en als je aan de mission begint je blauwe balk is bijna op ff omhoog komen niks doen en weer onder water dan onder de boot langs en je bent er Reageren
tonio Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 hoe kan je dan zorgen dat je langer onderwater kan? of moet je dan gewoon vaak onderwater gaan en dan gaat het van zelf het balkje langer worden Reageren
killerbee Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 hoe kan je dan zorgen dat je langer onderwater kan?of moet je dan gewoon vaak onderwater gaan en dan gaat het van zelf het balkje langer worden je raad het zelf al gewoon door blijven zwemmen onder water tuurlijk weleens naar boven komen voor adem Reageren
lieven Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik kan die missie niet :angry: ze zeggen dat ik meer moet oefenen op het onderwater blijven maar hoe doe je dat ? Reageren
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Je zegt 't zelf al.. Zo veel mogenlijk onderwater zwemmen... Reageren
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 als je moet oefenen met zwemmen en je longcapiciteit wil vergroten ga dan naar de bodem van de zee en blijf daar ga niet zwemmen want als je stilstaat kan je langer onder water blijven en heb je een grotere kans dat je sneller upgrade veel suc6 4x je longcap vergroten moet voldoende zijn voor die mission. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.