alexandermasterlol Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik heb ontdekt dat er een vliegtuig op het vliegveld staat en je kan er in vliegen ik heb nu met een hammer de q ingedrukt (dat is een bogt maken) en pijltje vooruit (omhoog) dus nu vlieg ik heel hoog in de lucht rondjes en dan krijg ik heel veel flyskils!! >>> Door Dutchy3010: Dit is in ieder geval geen Easter Egg, verplaatst naar General<<< Reageren
Velaro Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) ik heb ontdekt dat er een vliegtuig op het vliegveld staat en je kan er in vliegen ik heb nu met een hammer de q ingedrukt (dat is een bogt maken) en pijltje vooruit (omhoog) dus nu vlieg ik heel hoog in de lucht rondjes en dan krijg ik heel veel flyskils!!>>> Door Dutchy3010: Dit is in ieder geval geen Easter Egg, verplaatst naar General<<< Geen Easter Egg, wat Dutchy tevens al opmerkte. Een Easter Egg is een grapje of een verwijzing naar de werkelijkheid of een andere game die de makers erin hebben gestopt. Het is al héél lang bekend dat er vliegtuigen in het spel zaten, o.a de Hydra, AT-400, de Rustler en het Stuntplane. Dankje Dutchy. Het is ook al bekend dat je zo snel flying skills bijkrijgt. Vervolgens eerst eens kijken of dit nog niet bekend is. Bewerkt: 22 oktober 2006 door Velaro Reageren
kevin-jonathan Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 hoe kom je dan aan die hammer is dat voor de pc of voor de xbox wie heet het zeg het snel Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 hoe kom je dan aan die hammer is dat voor de pc of voor de xbox wie heet het zeg het snel Volgens mij bedoelt hij gewoon een hamer die hij op het toetsenbord heeft liggen. Correct me if I'm wrong. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) alexandermasterlol Geplaatst 22 Oct 2006, 12:31:50 ik heb ontdekt dat er een vliegtuig op het vliegveld staat en je kan er in vliegen ik heb nu met een hammer de q ingedrukt (dat is een bogt maken) en pijltje vooruit (omhoog) dus nu vlieg ik heel hoog in de lucht rondjes en dan krijg ik heel veel flyskils!! >>> Door Dutchy3010: Dit is in ieder geval geen Easter Egg, verplaatst naar General<<< kevin-jonathan Geplaatst 22 Oct 2006, 13:16:08 hoe kom je dan aan die hammer is dat voor de pc of voor de xbox wie heet het zeg het snel misschien bedoelt-ie wel het gereedschap Bewerkt: 22 oktober 2006 door MASTERMIND Reageren
Velaro Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Hij bedoelt dat hij een hamer op z'n toetsenbord heeft gelegt zodat hij niet steeds zelf moet drukken, en zo gaat zijn flying-skill snel omhoog. De hamer ligt zo dat de Hydra steeds rondjes vliegt, en zo kan hij genoeg skills krijgen zodat hij binnen mag in elk vliegvelg en vliegtuig. Reageren
kevin-jonathan Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 en hoe weet je dat het om hoog gaat my flying-skill is hoog maar ik kang er nog steet niet in Reageren
Velaro Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 en hoe weet je dat het om hoog gaatmy flying-skill is hoog maar ik kang er nog steet niet in Er verschijnt linksboven dan een balkje met 'Flying Skill' en er staat dan een +je bij. Als je genoeg skills hebt om in alle vliegtuigen te mogen én je in elke luchthaven binnen mag staat er iets zoals 'Pilot License Passed', iets in die vorm dan. Nus snap je het wel. Reageren
kevin-jonathan Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 oke bedank hoe krijg ik een foto op me afbilding Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Hoi 'kevin-jonathan' ik wil je wel helpen, maar ik snap jke vraag niet helemaal. Uit je beschrijving kan ik opmaken dat je een afbeelding oftewel een foto op het forum wilt zetten di kun je op twee manieren doen namelijk: 'Via de bijlage die vindt je in het venster van het posten' dit is de meest makkelijke manier. Je kan de afbeelding ook eerst uploaden en als je er dan een link van hebt gehad dan kun je ze tussen een soort code plaatsen ik zal je een voorbeeld geven. [img=http://www.eenwebsite.nl/plaatje.jpg] Je hoeft nu alleen nog maar het adres te vervangen en je kan een plaatje in het forum inladen er is helaas wel een limiet van 15 afbeeldingen per bericht, maar dat moet hoop ik geen probleem wezen. Als je een foto wilt nemen in het spel dan raadt ik je aan om het programma 'Fraps' te downloaden en te gebruiken. Ik hoop dat het je lukt en ik wens je veel succes lukt het niet dan zeg je het maar gerust hoor. Reageren
Preddy Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Wat SummerBase zegt is mogelijk dat je dat bedoelt, maar aangezien zo'n vraag voor meerdere invulling vatbaar is (nogal vage vraag dus) kan het ook best zijn dat je een plaatje onder je posts wil hebben, of onder je naam. We hebben sinds kort een handige Help Functie, die wel antwoord heeft op zulke vragen. Bijvoorbeeld de uitleg van je Controlpaneel, waar je je signature kan invullen (door o.a. een plaatje erin te zetten), of je avatar (plaatje onder je naam). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.