Yo Momma Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik speel GTA SA op de pc en ben bij de 360 van de driving school. Het probleem is nu, als ik drie toetsen tegelijk indruk (W,A,S) dan begint me pc te piepen en laat hij de S zitten. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Het beste kun je voor deze truc de toesten aanpassen naar de pijltjes toetsen. Het probleem zit in het type toetsenbord. Deze geeft problemen als er meerder toetsen worden ingedrukt. Bij de pijltjes toetsen hebben de toetsenborden er meestal geen last van. ps. Welkom op het forum. Bewerkt: 22 oktober 2006 door HerrieM Reageren
gybrus Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 meestal werkt het wel als je de pijltjes toetsen gebruikt en w/s meestal (bij mij dan) werkt alleen 1 pijltjes toetsje bij de andere gaat die wederom piepen. gewoon zolang proberen(buiten de missie eerst) tot he lukt grats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.