Crankeye Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Hier deel ik mee dat mijn eerste Website Lay-out af is! Het is niet voor een echte website, ik heb deze gewoon gemaakt met photoshop. V1: Clicky V2: ~>Mee bezig<~ -- Nog geen ideeën Rates A.U.B. Bewerkt: 22 oktober 2006 door Crankeye Reageren
The Mafia Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Het kan beter het logo is niet echt mooi en de tekst kan ook beter en de buttons kunnen ook beter sorry een 5. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Hey, Ik vind hem niet echt mooi, zoals The Mafia al zei kunnen de buttons enz. wel beter. Maar goed, het is je eerste dus dan maakt het ook niet echt veel uit. Ik geef je een 6,5 hiervoor. Ben benieuwd hoe Versie 2.0 gaat worden Reageren
.Antonio Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 hmm, is inderdaad niet echt heel mooi, wrm heb je eigenlijk zo'n haken kruis bij dat meisje rechts? Ontopic: De buttons zijn inderdaad niet zo mooi, ik vind die blauwe gloed ook niet zo mooi, beetje standaard. De size is ook tegroot voor een template volgens mij. 6/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) ourvoice Geplaatst 22 Oct 2006, 20:02:21 hmm, is inderdaad niet echt heel mooi, wrm heb je eigenlijk zo'n haken kruis bij dat meisje rechts? Ontopic: De buttons zijn inderdaad niet zo mooi, ik vind die blauwe gloed ook niet zo mooi, beetje standaard. De size is ook tegroot voor een template volgens mij. 6/10 Dat haken kruis dat stond er al op lieve schat,, P.S. *me laatste dag met [PS]* Bewerkt: 23 oktober 2006 door Crankeye Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.