Daan007 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Wat vinden jullie ervan ? C&C Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Mooi gedaan zo op het eerste gezicht, met die, ja hoe zeg je dat, dat het lijkt op die snelheid. Mooi dat dat bij de achtergrond zo is gedaan, en dat je dat bij Sucre en Micheal hebt weggelaten, netjes! De achtergrond is dus mooi gedaan vind ik. De render heeft ook een goede kwaliteit, hij is goed te zien door de vage achtergrond. De tekst vind ik wat minder, hij staat me eigenlijk niet zo aan. Ik denk dat je er een andere plek voor uit had moeten kiezen, bijvoorbeeld midden bovenin, of linksboven. Het staat me namelijk niet echt aan dat de tekst over Michael heen staat. Over het algemeen toch een heel nette Sig hoor! Cijfers Eerste indruk: 8 Achtergrond: 8.3 Kleuren: 7.5 Render: 7.8 Effecten: 8 Tekst: 6 Originaliteit: 7.3 Algehele indruk: 7.8 Eventuele bonus: 0.3 Aantal sterren: Dat is gemiddeld een 7.9! *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Reageren
Jon-asses Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Eerst en vooral wil ik even melden dat deze sig me wel érg aanstaat. Niet de allermoeilijkste sig, maar mooie filters, nette effecten,... Hier even mijn rate dan, ik kan niet goed raten omdat ik dat niet al te veel doe. Nu maak ik een uitzondering omdat ik deze signature wel eens wil raten. + Punten De achtergrond is érg mooi geworden met de effecten erin. Hij is misschien wat onduidelijk maar da's eigenlijk het leuke eraan. Ook is het mooi hoe je je focust op Sucre en Michael ! Zij 'springen' er wel uit in de sig door de wat onduidelijke achtergrond en het effect rond de renders (weet niet hoe het noemt :$ ). De tekst bestaat uit een minpunt en een pluspunt. Het font vind ik wel passend + de kleuren zijn magnifiek. De plaats waar de tekst staat is minder. Alhoewel ik geen andere plaats vind om het te plaatsen. Misschien links zodat het niet op de renders staan? - punten Hier heb ik even naar moeten zoeken voor er eentje te vinden. Dus da's al zeker positief! Mijn minpuntje is dat ik de sig wat te sober vind! Je kan dit veranderen door wat lichte C4D renders erin te verwerken, zodat Micheal en Sucre er nog meer uitspringen! Deze sig verdient van mij een 9.3/10 ! Ik vind dat je een veel te "makkelijke" sig in gebruik hebt met jouw Photoshopkwaliteiten. Maarja, daar beslis jij natuurlijk over he! Reageren
.Antonio Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik sluit me voledig aan bij Froodooo, mooi gedaan die achtergrond en sucre en micheal zo uitgeknipt (denk ik) 8/10 Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 best mooi gemaakt.. en die waas k geef 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.