police kops FBI Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 hoi ik heb een vraag is er ook een leger in gta san andreas ?? zo ja heeft iemand de locatie van het leger? want is gta vice city is er wel een leger groeten police kops FBI Reageren
Svenie Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Hier heb ik een kaartje voor je: Ik heb op dit kaartje 3 plaatsen aangeduid. Dit zijn 3 plaatsen waar het leger zich bevindt, bevond. Ik begin beneden de kaart, bij de Los Santos Docks. Hier bevindt zich een soort van opslagplaats van het leger, je moet er in opdracht van Ryder in de missie Robbing uncle Sam 6 dozen wapens stellen. Dan bevinden er zich soldaten op het terrein, als je na deze missie terugkomt naar dit terrein, zal je er een open hek aantreffen, en helemaal geen soldaten. De 2de plek op de kaart is Area 69, in Bone County. Dit is de meest interessante plek van het leger. Je moet er voor The Truth inbrekken, en een Jetpack stelen. Dit gebeurd allemaal in de missie Black Project . Als je deze missie eenmaal gehaald hebt, zullen de ingangen niet meer toegankelijk zijn, en zal je er ook geen soldaten meer aantreffen. Maar het is wel een echte uitdaging om deze basis binnen te komen. Als je er over vliegt, of nog maar in de buurt komt, krijg een een Wanted Level 5 en zal de basis vol zitten van de politie. De laatste plaats die ik aangeduid heb, in het Noord - Oosten van Las Venturas is ook een soort van opslagplaats. Je moet deze plaats "bezoeken" tijdens de missie Up, Up and Away , je moet er een Leviathan stelen om een transport voertuig mee te vervoeren. Deze basis is niet toegankelijk, maar waarschijnlijk kan je er met een luchtvoertuig wel geraken. Het leger is dus op de meeste plaatsen niet te vinden. Je hebt nog altijd de klassieke manier om hen tegemoet te komen. Sticht chaos in de stad, en wacht tot je een Wanted Level 6 hebt, dan zullen ze op je af komen, met een Rhino, een Barracks en eventueel een Hydra. Veel plezier. Bewerkt: 22 oktober 2006 door Svenie Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ja er is een leger. Het leger bevindt zich in area 69 in the dessert. Reageren
police kops FBI Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 en kan je effe de weg er bij zetten dan kan ik er naar toe Reageren
Velaro Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) en kan je effe de weg er bij zetten dan kan ik er naar toe Area 69 is op de volgende locatie te vinden; Zie het omringde deel. Kaartje van WikiGTA. Let wel op dat je niet zomaar binnen kan, want je zult veel sterren krijgen. Je kan wel de cheat 'Aezakmi' (Geen politie) gebruiken. Bewerkt: 22 oktober 2006 door Velaro Reageren
police kops FBI Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 en vergeet de cheat baguvix niet Reageren
Nickonly Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Eehm, er is nog een plek waar het leger zich bevind, namelijk in San Fierro, in die haven boven het vliegveld. Die kan je niet missen, want er staat een groot vliegdekschip naast/ bij! En als je dat terrein trouwens betreed, krijg je meteen 5 sterren achter je aan dus kijk daar maar uit! Reageren
Die Hard Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Er zijn 3 legers in heel San Andreas, de 1e en ook de bekendste, is Area 69, ook wel genoemd de Restricted Area en NO FLY ZONE, vlieg hier nooit, want geleide raketten zullen automatisch achter je aan gaan, in de meeste gevallen zijn deze rakketen doeltreffend. Deze ligt overigens bij Las Venturas. De 2e is Ocean Docks, hier moet je 6 dozen gaan stelen bij de missie: Robbing Uncle Sam. Deze ligt overigens in het Zuid-Oosten van Los Santos. De 3e en de laatste is Easter Basin, deze ligt naast de Easter Bay Airport (SF vliegveld). In het Easter Basin ligt een groot marineschip, het is een soort waterleger. Hier staan ze alle 3 aangeduld met een rode cirkel eromheen, de naam staat erboven. Hopelijk heb ik je zo genoeg geholpen. Greets GTA GG Bewerkt: 22 oktober 2006 door GTA Ganggast Reageren
police kops FBI Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 iedereen bedankt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Nog ff iets: niemand was echt VOLLEDIG, (sorry :$ , ik moest t gewoon ff zeggen). Er zijn namelijk 4 legerbasissen: in Ocean Docks (zuid Los Santos), Easter Bassin (zuid-oost San Fierro), Bone County (Area 69, in het midden, ook wel aangegeven als 'restricted area'of 'no fly zone') en KACC Military Fuels (Noorden van Las venturas). Die in Ocean Docks is niet echt een legerbasis, want na de missie 'Robbing Uncle Sam' (en ook daarvoor trouwens) zie je er geen militaire voertuigen staan, je krijgt geen wanted level als je het betreedt, en er staat niet echt een hek omheen. Bij KACC Military Fuels zie je wel een hek staat, en als je daar dan overheen bent ( jetpack, helikopter, parachute) krijg je geen wantedlevel. Bij die andere 2 wel. En als je het leger wil ontmoeten dan mot je natuurlijk een 6sterren wanted level krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.