EXIT Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik kan niet copieren in firefox ctrl+c werkt ook niet? wie kan mij helpen? Reageren
ikt Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Sommige dingen kun je niet kopieren... Probeer eens andere tekst te kopieren of herstart FireFox. Reageren
EXIT Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik kan niets kopieren in FF herinstalleren hielp ook niet. vroeger kon ik wel kopieren en plakken Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Kan je in andere programma's op je computer nog wel gewoon kopieëren? Als dit niet het geval is, dan zal het niet aan FireFox liggen. Start ook je computer eens opnieuw op en kijk of het dan weer wel werkt. Lukt dat niet, installeer FireFox dan eventjes opnieuw. Probeer wel alle manieren die er zijn om te kopieëren: De tekst selecteren die je wilt kopieëren, rechtsklikken op die tekst, en dan kopieëren. De tekst selecteren die je wilt kopieëren, naar Bewerken > Kopieëren gaan, en dan daarop klikken. De tekst selecteren die je wilt kopieëren, en dan op CTRL+C klikken. CTRL+V om te plakken. Ik had dit probleem laatst ook, maar na een tijdje was het gewoon weer vanzelf opgelost, misschien zul je even moeten wachten. Je kunt ook een pagina kopieëren met de Print Screen toets op je toetsenbord, voor zover je dat nog niet wist. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik kan niets kopieren in FF herinstalleren hielp ook niet. vroeger kon ik wel kopieren en plakkenMisschien probeer je iets in een site waarvan je niet kopiëren. Reageren
Preddy Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik kan niets kopieren in FF herinstalleren hielp ook niet. vroeger kon ik wel kopieren en plakken Ik heb precies hetzelfde probleem met FF, maar als ik een paar keer rechtermuisknop > copy doe werkt het ineens wel. Bewerkbare tekst knip ik gewoon, weet ik in ieder geval zeker dat ik het onder plakken heb staan. Reageren
EXIT Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) werkt ook niet ik heb gezocht op google dat het wel vaker gebeurt. dan moet je firefox.exe veranderen in firefox1.exe maar dan kan ik geen enkele website meer openen ps: kan nergens iets kopieren op geen enkele website. met IE en met een textverwerker wel Bewerkt: 22 oktober 2006 door EXIT Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Miss zou je even kunnen kijken op de support forums van Mozilla. Als je daar niets vind (wat ik me overigens niet kan voorstellen). Kun je proberen contact op te nemen met mozilla. Reageren
EXIT Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Miss zou je even kunnen kijken op de support forums van Mozilla. Als je daar niets vind (wat ik me overigens niet kan voorstellen). Kun je proberen contact op te nemen met mozilla. ik heb toch niets gevonden daar Reageren
NIELS_ Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Miss zou je even kunnen kijken op de support forums van Mozilla. Als je daar niets vind (wat ik me overigens niet kan voorstellen). Kun je proberen contact op te nemen met mozilla. ik heb toch niets gevonden daar Lastig probleem, ik denk dat je misschien even hitman kan laten draaien, of het misschien een virus is. Reageren
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Volgens mij gaat dit topic over je probleem. Edit: Probeer de nieuwe FireFox 2.0 eens Bewerkt: 25 oktober 2006 door Preddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.