Jump to content

kan niet copiere in firefox

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan je in andere programma's op je computer nog wel gewoon kopieëren? Als dit niet het geval is, dan zal het niet aan FireFox liggen.

Start ook je computer eens opnieuw op en kijk of het dan weer wel werkt. Lukt dat niet, installeer FireFox dan eventjes opnieuw. Probeer wel alle manieren die er zijn om te kopieëren:

• De tekst selecteren die je wilt kopieëren, rechtsklikken op die tekst, en dan kopieëren.
  • De tekst selecteren die je wilt kopieëren, naar Bewerken > Kopieëren gaan, en dan daarop klikken.
  • De tekst selecteren die je wilt kopieëren, en dan op CTRL+C klikken. CTRL+V om te plakken.

Ik had dit probleem laatst ook, maar na een tijdje was het gewoon weer vanzelf opgelost, misschien zul je even moeten wachten. Je kunt ook een pagina kopieëren met de Print Screen toets op je toetsenbord, voor zover je dat nog niet wist.

Geplaatst:
ik kan niets kopieren in FF herinstalleren hielp ook niet. vroeger kon ik wel kopieren en plakken
Misschien probeer je iets in een site waarvan je niet kopiëren.
Geplaatst:
ik kan niets kopieren in FF herinstalleren hielp ook niet. vroeger kon ik wel kopieren en plakken

Ik heb precies hetzelfde probleem met FF, maar als ik een paar keer rechtermuisknop > copy doe werkt het ineens wel. Bewerkbare tekst knip ik gewoon, weet ik in ieder geval zeker dat ik het onder plakken heb staan.

Geplaatst: (bewerkt)

werkt ook niet

ik heb gezocht op google dat het wel vaker gebeurt. dan moet je firefox.exe veranderen in firefox1.exe

maar dan kan ik geen enkele website meer openen

ps: kan nergens iets kopieren op geen enkele website. met IE en met een textverwerker wel

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:
Miss zou je even kunnen kijken op de support forums van Mozilla. Als je daar niets vind (wat ik me overigens niet kan voorstellen). Kun je proberen contact op te nemen met mozilla.

ik heb toch niets gevonden daar

Lastig probleem, ik denk dat je misschien even hitman kan laten draaien, of het misschien een virus is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...