ghost-rider Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) kan er mij iemand vertellen waar ik die (buldozer) kan vinden ? :huh: ik zit nu in san-fierro, heb al gezocht ...ma kvind die niet op voorhand bedankt Bewerkt: 7 november 2004 door ghost-rider Reageren
Miche Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik dacht dat er 1 stond op het werf naast je garage, er is alleszins een missie waarin je er daar 1 kan vinden. anders zou ik het niet weten. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik dacht dat er 1 stond op het werf naast je garage, er is alleszins een missie waarin je er daar 1 kan vinden. anders zou ik het niet weten. Iets ten noorden van Angel Pine is een bedrijf waar hij staat. Reageren
volvoboy Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik dacht dat er 1 stond op het werf naast je garage, er is alleszins een missie waarin je er daar 1 kan vinden. anders zou ik het niet weten. Dat is alleen onder die missie daarna staat hij er niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.