RS-modder Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 als ik in een server wil druk ik op conect en dan staat er conect time out hoe kan ik toch spelen? Reageren
Argon Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 als ik in een server wil druk ik op conect en dan staat er conect time out hoe kan ik toch spelen? Connection timed out wil zeggen dat jouw computer geen antwoord krijgt van de server waar je op wil spelen. Het betekent dus dat de server offline is en dat er niet op kan gespeeld worden. Je kan op de knop "Browse servers" (dat was het toch dacht ik, in iedergeval de knop staat onder "Quick connect") klikken om een lijst met servers waar je op kan spelen. Als je zeker bent dat de server zou moeten werken zou ik toch nog maar is het ip dat je intypte nakijken. Voor de duidelijkheid er moet geen "http://" of "www." of "mtasa://" etc. voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.