marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik weet dat er een parachute op de berg ligt, maar waar liggen er nog meer................kun je trouwens een parachute vaker gebruiken??? Reageren
CJ-SA Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 neej die kun je maar 1 keer gebruiken en er ligt er nog een in LS downtown zo ver ik weet Reageren
marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 weet iemand misschien een kaartje waar de parachutes zijn op aangegeven?? Reageren
marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 dat zou namelijk wel heel chill zijn.... Reageren
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Als je in een vliegtuig vliegt en je springt eruit, heb je automatisch een parachut bij je die je dan kan gebruiken. Reageren
marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 dat heb ik nooit.......ik kan mijn parachute maar 1x gebruiken en daarna val ik teplette...... :blink: Reageren
marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 dat heb ik nooit.......ik kan mijn parachute maar 1x gebruiken, en daarna val ik teplette....weet iemand hoe dat kan.....? Reageren
marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ow sorry......ik d8 dat ik um geannuleerd had Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.