police kops FBI Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 kun je ook vissen ik heb dat een keer in gta vice city gedaan per ongeluk maar als je me kunt helpen graag zo ja in wat voor boot Reageren
Nickonly Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) zo ver ik weet kan je niet vissen in SA, er zwemmen we lvissen rond, maar je kunt daar verder niks mee... Ik wist trouwens niet eens dat je kon vissen in VC, maar ik heb VC dan ook nog nooit gespeeld (ja, slecht). Bewerkt: 22 oktober 2006 door Nickonly Reageren
EXIT Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 vissen? kan dat in VC als dat kan zal dat wel in zo een vissersboot zijn Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Hey, police kops FBI Ik weet heel zeker dat je niet kan vissen in VC en SA. Het zou trouwens toch niet veel nut hebben. Maar hoe kom jij er dan bij dat je is perongeluk in VC hebt gevist? Gebruik je misschien mods? Verder kan ik je niet helpen. gta-freak2 Bewerkt: 22 oktober 2006 door gta-freak2 Reageren
Preddy Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Enige wat ik me kan bedenken met vissen en VC is wel de volgende uit de stats-pagina: Fishes Fed Misschien dat hij dat bedoelt? Bewerkt: 22 oktober 2006 door Preddy Reageren
police kops FBI Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik snap het ook niet ik drukte op enter en in 1 keer was ik aan het vissen we in vc Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik snap het ook niet ik drukte op enter en in 1 keer was ik aan het vissen we in vc Dat lijkt me sterk, als je op enter drukt dan stop je met varen. Maar laten we het op San Andreas houden, dit is het San Andreas forum. Maar zover ik weet kan je ook hier niet vissen. Misschien met een mod ofzo, maar in een 'clean' spel kan dat niet. Reageren
police kops FBI Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 ik heb geen mod gebruikt Reageren
Moonbeam Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Dan kun je niet vissen in SA ben ik bang, ik heb ook op een hele grote mod site gekeken en volgens mij kun je zelfs mét mod niet vissen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.