Jump to content

vissen

police kops FBI

Recommended Posts

Geplaatst:

kun je ook vissen ik heb dat een keer in gta vice city gedaan per ongeluk maar als je me kunt helpen graag

zo ja in wat voor boot :?

Geplaatst: (bewerkt)

zo ver ik weet kan je niet vissen in SA, er zwemmen we lvissen rond, maar je kunt daar verder niks mee...

Ik wist trouwens niet eens dat je kon vissen in VC, maar ik heb VC dan ook nog nooit gespeeld (ja, slecht).

Bewerkt: door Nickonly

Hey, police kops FBI

Ik weet heel zeker dat je niet kan vissen in VC en SA. Het zou trouwens toch niet veel nut hebben. Maar hoe kom jij er dan bij dat je is perongeluk in VC hebt gevist? Gebruik je misschien mods? Verder kan ik je niet helpen.

gta-freak2 :cya:

Bewerkt: door gta-freak2

Enige wat ik me kan bedenken met vissen en VC is wel de volgende uit de stats-pagina:

Fishes Fed

Misschien dat hij dat bedoelt?

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
ik snap het ook niet ik drukte op enter en in 1 keer was ik aan het vissen we in vc

Dat lijkt me sterk, als je op enter drukt dan stop je met varen. Maar laten we het op San Andreas houden, dit is het San Andreas forum. Maar zover ik weet kan je ook hier niet vissen. Misschien met een mod ofzo, maar in een 'clean' spel kan dat niet.

Geplaatst:

Dan kun je niet vissen in SA ben ik bang, ik heb ook op een hele grote mod site gekeken en volgens mij kun je zelfs mét mod niet vissen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...