RS-modder Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik heb nergens op mijn pc geluid meer hij staat niet op mute en niks werkt hoe krijg ik weer geluid Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Hoi 'Rs-modder' dat is een niet zo leuk probleem. En toevallig had ik dat probleem ook en wat denk je het probleem zat het hem erin dat ik per ongeluk de driver uit had gezet. Als je niet begrijpt wat een driver is. Een driver is een programma die ervoor zorgt dat een geluid of een ander soort iets goed configureert met de geluidskaart en of het geluidssysteem. Als ik jou was zou ik even kijken in de doos van de computer of er ergens een Audio Driver Cd-rom te vinden is en anders moet je op interent op zoek gaan voor een audio driver, want dit moet aan de geluidskaart liggen of je geluidsinstalatie is kapot dat kan natuurlijk ook nog. Ik weet dit soort problemen zijn niet heel erg leuk, maar als je zo vriendelijk wilt zijn Rs-Modder dan moet je even op zoek gaan naar drivers voor je geluidskaart en dan kan ik je dan wel weer verder helpen. Als je niet precies weet wat voor een geluidskaart je hebt dan kun je een zeer eenvoudig en simpel trucje uitvoeren namelijk de volgende handeling: 'Start > Uitvoeren > DxDiag > Geluid'. Dan zul je wel het merk van je geluidskaart zien en dan kan je daarop wel geluidsdrivers zoeken, maar voordat je dat allemaal gaat doen raadt ik je aan om je computer eens te herstarten dat doet namelijk wonderen zo niet dan kan je de handelinegn hierboven toepassen en anders gaan we een andere oplossing voor je zoeken. Ik wens je heel veel succes en ik hoor het nog wel van je! Reageren
RS-modder Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 mijn pc is al 20x herstart en nog niks. het is fout 19. de doos heb ik niet meer. en wat jij daar allemaal zegt kan ik niet veel uit wijs worden. Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik zal het wel even heel duidelijk voor je uitleggen, want ik haalde inderdaad de dingen iets te snel door elkaar en als je dan niet weet waar ik het over heb dan is het wat moeilijk. Ik bedoel eigenlijk dat je als je muziek / geluid op je computer wilt afspelen dan moet je een Driver (een programma dat ervoor zorgt dat het geluid van de computer naar de speakers goed aankomt). Maar als jij die Driver op de één of andere manier niet meer hebt dan moet je op zoek gaan naar een nieuwe zoals je zelf al begrijpt natuurlijk. Je geeft zelf al aan dat je de doos ook niet meer hebt dus dan moet je het op een andere manier gaan oplossen daarvoor gaf ik je de truc: 'Start > Uitvoeren > DxDiag > Geluid > Naam'. Wat er bij naam staat dat stuur je naar mij toe, want dan ga ik zoeken. Maar als je zelf ook wilt zoeken vul je simpel in google in 'De naam + Driver'. En dan zal er wel een lijst aan drivers naar boven komen. Download de Driver van de offociele site en installler hem doorloop het process en als dat niet lukt dan moet je eerst even zeggen welke Geluidskaart je hebt (via dat trucje) en dan kan ik bijvoorbeeld voor je op zoek of andere hulp bieden, maar voor nu houdt eht hier wel op helaas. Ook kan hij nog kapot zijn zoals ik al zei; Nou in ieder geval nogmaals veel Succes! Reageren
RS-modder Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 C-media Azalia Rear Panel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.