tandenman Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 wat is het procces ccSvcHst.exe? als ik mijn pc opstart, na +- 40 min gebruikt dit proces +200000kb werkgeheugen!! voor heel de tijd,waardoor mijn pc heel traag gaat ik denk dat het van norton internet security 2007 is kheb al een mail gestuurt naar symantec,maar daar geven ze een standaard antwoord: full systeemscan stops before reaching 100%. maar daar heb ik geen last van,het duurt wel +25uur om een volledige systeemscan te doen door dat proces waarom gebruikt dit proces zoveel werkgeheugen en hoe kan ik zorgen dat dit niet zo veel gebruikt? Reageren
Joriz Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Met google had ik binnen 2 seconde het antwoord: http://www.pcpitstop.com/spycheck/SWDetail...fn=ccSvcHst.exe Wat het precies doet kan ik er niet helemaal uit opmaken aangezien ik niet van die rommel gebruik als virusscans en firewalls met home licenties. Reageren
tandenman Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 op die site staat er tog niets waarom dat proces zoveel werkgeheugen gebruikt ik kan dat proces ook niet afsluiten met windows taakbeheer, anders zegt hij: toegang geweigert. en als ik dit proces verwijder in veilige modus,en dan mijn pc normaal opstart,opent norton niet wat moet ik doen om te zorgen dat dit niet zoveel werkgeheugen, gebruikt? Reageren
tandenman Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Met google had ik binnen 2 seconde het antwoord:http://www.pcpitstop.com/spycheck/SWDetail...fn=ccSvcHst.exe Wat het precies doet kan ik er niet helemaal uit opmaken aangezien ik niet van die rommel gebruik als virusscans en firewalls met home licenties. op die site staat er tog niets waarom dat proces zoveel werkgeheugen gebruikt ik kan dat proces ook niet afsluiten met windows taakbeheer, anders zegt hij: toegang geweigert. en als ik dit proces verwijder in veilige modus,en dan mijn pc normaal opstart,opent norton niet wat moet ik doen om te zorgen dat dit niet zoveel werkgeheugen, gebruikt? Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Symantec producten eisen eenmaal veel van je computer. Je kan je Symantec product verwijderen en een ander lichter vervanger kopen/downloaden (Downloaden als trial of als het freeware is). Reageren
tandenman Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Symantec producten eisen eenmaal veel van je computer. Je kan je Symantec product verwijderen en een ander lichter vervanger kopen/downloaden (Downloaden als trial of als het freeware is). ik denk niet dat dat normaal is dat het zoveel gebruikt, vb nu ccSvcHst.exe geheugengebruik:4.072kb VM-grootte(=virtuele groote)369.952kb ik heb ook maar 512RAM Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 512 MB geheugen is voor normaal gebruik normaal. Reageren
Wrieh Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 we hadden vroeger ook norton en dat duurde een uur en toen was ie kalaar met opstarten. troen hadden we norton er maar afgegooid en hem vervangen door mcafee. nou gaat ie wel hard. bij een vriend van me was dit ook zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.