Achille Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Dit keer Ajb wel wat meer rates, want werk is er om gerate te worden!! Origineel: Klik Heb er een tijd aan gewerkt ook veel effecten en smudge over de gehele achtergrond. Beter raten jullie nu wel veel want bij me vorige sig 96 hits en 4 posts . Cheers!! Reageren
.Antonio Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Heel mooi gemaakt, je kan idd zien dat er aan de achtergrond veel gewerkt is, je hebt ook een soort vage gloed om de mensen heen gemaakt he? of niet ik geef het een 8/10 Reageren
Achille Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ja ik heb de personen eerst van de achtergrond gehaald en toen de achtergrond gerippeld. [Filter > Disorter > Ripple] En toen dat wazige, heb ik een paar stippen in de sig gedaan en helemaal uitgesmudged zodat het er een beetje rook achtig uitziet.. Ik heb 2 keer gradient map gebruikt paar keer gesharpend, nog wat filters erover en wat effecten drbij tekst erop wietblaadje drbij, beetje met lightning gespeeld en daar is dit uitgekomen Nog meer Rates?!! Reageren
Achille Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Nog iemand rates, 1 rate vult me maag niet Reageren
Thabit Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Niet echt mijn stijl, je hebt wel eens mooiere sigs gemaakt imo. Je hebt er misschien een boel aan gedaan, maar echt superveel zie je daar niet van. Alleen die gordijnen zijn een stuk waziger geworden. Van mij krijg je een 7. Reageren
Crankeye Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik vind hem wel echt toppie, alleen jammer dat Snoop niet bij de achtergrond past en de babes wel... 7,1/10 Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) je zal er wel hartstikke veel aan hebbe gedaan maar ik heb geen fotoshop dus ik zie geen verschil srry maar ik geef een 6/10 Bewerkt: 30 oktober 2006 door tiesto Reageren
.Antonio Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Heel even offtopic: Snoop Dog is gepakt wegens drugs smokkeling, dus ik zou maar geen sigs meer van hem maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.