Jump to content

Welke laptop moet ik kopen?


$NeoSyp$

Recommended Posts

Als je echt een goede PC wilt ben je echt minimaal 2000 euro kwijt. Zo te lezen zit dat ver buiten je budget. Daarom zeg ik je dat je beter een 999 euro ding van Aldi/Lidl/Mediamarkt kan kopen.

Zware games kan je ook al op een 999 euro pc spelen. alleen kan je dan niet de maximale standen maximaal benutten.

ik hoef ook niet op maximaal, ik zou gewoon willen weten hoeveel eentje kost waarop je bv sa op medium zou kunnen spelen(dus niet niet min of max)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tijdje terug ook een laptop gekocht en heb destijds ook een topic aangemaakt , maar helaas heb ik hier uiteindelijk niet veel aan gehad gezien een feit dat laptops zeer snel weer uit de handel zijn en maar beperkt leverbaar zijn.Mijn advies : Ga naar een kleine pc winkel en zeg daar gewoon wat je wilt : Wat zijn je eissen. Dan gaan hun (In mijn geval tenminste) op zoek naar een geschikte laptop voor jouw binnen dat budget die zo veel mogelijk aan je eisen voldoet. Uiteindelijk ben ik van mijn budget van 800 euro naar 1100 euro gegaan en hiermee heb ik een prachtige ASUS A6JC-Q088H. Hij kost een stuk duurder maar ik merk het verschil echt wel , Ik heb dingen als ingebouwde webcam , infarood , Bluetooth , Voice Recording en de specificaties vind ik ook niet mis.Ook een tip : Koop een laptop niet bij BCC of Media Markt of iets dergelijks , nee zoek gewoon een kleine computerwinkel uit waar ze je goed en met plezier helpen. Veel succes met je keuze :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tijdje terug ook een laptop gekocht en heb destijds ook een topic aangemaakt , maar helaas heb ik hier uiteindelijk niet veel aan gehad gezien een feit dat laptops zeer snel weer uit de handel zijn en maar beperkt leverbaar zijn.Mijn advies : Ga naar een kleine pc winkel en zeg daar gewoon wat je wilt : Wat zijn je eissen. Dan gaan hun (In mijn geval tenminste) op zoek naar een geschikte laptop voor jouw binnen dat budget die zo veel mogelijk aan je eisen voldoet. Uiteindelijk ben ik van mijn budget van 800 euro naar 1100 euro gegaan en hiermee heb ik een prachtige ASUS A6JC-Q088H. Hij kost een stuk duurder maar ik merk het verschil echt wel , Ik heb dingen als ingebouwde webcam , infarood , Bluetooth , Voice Recording en de specificaties vind ik ook niet mis.Ook een tip : Koop een laptop niet bij BCC of Media Markt of iets dergelijks , nee zoek gewoon een kleine computerwinkel uit waar ze je goed en met plezier helpen. Veel succes met je keuze :cya:

helaas gaat MIJN budget maar tot 800 euro(misschien nog geen eens...) :-(

maar ik zal het onthouden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...