Jon-asses Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Dit topic open ik met mijn creatie's van de voorbije week. Ik kan nogmaar een tijdje met C4D werken en dus is het gebruik nog wat minder. Deze signature vind ik de mooiste die ik ooit heb gemaakt qua moeilijkheidsgraad in PS. Vele pro's zoals Ferre, Dizzee, Levi, RonaldVC,... Kunnen dit in 1 2 3 namaken. Maarja, ik ben nog een beginneling in Photoshop. Hij gaat over Christiano Ronaldo : Ik moet nog wat klooien met die tekst, dat moet ik trouwens bij elke signature . ------ Deze signature bestaat uit C4D, het was mijn eerste signature met C4D renders. ------ En hier is mijn huidige signature die ik nu in gebruik heb. Ik vind hem best goed gelukt, ik zie ook wel wat minpuntjes maar kan ze niet meer veranderen door al die layers. Kaka maakte Anderlecht in ! Dit was trouwens de reden waarvoor ik die sig maakte. ------ Ziezo mijn post loopt ten einde. Dit topic daaraantegen helemaal niet! Al hebben jullie dat natuurlijk in de hand. RAAAATTTEEENN!!! Als je het niet doet voor mij, doe het voor de signatures! Reageren
.Antonio Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Sig 1: Mooi effect hoewel het een beetje saai is doordat dat rood een beetje standaard dan is. Het rode loopt wel mooi over in het shirt van C. Ronaldo Sig 2: Mooie renders, mooie kleuren alleen had er aan de linker kant nog wel wat meer gemogen. Sig 3: De achter grond past goed bij de sig, die gouden gloed (ofzoiets ) is heel mooi gemaakt. Sig1: 7/10 Sig2: 7/10 Sig3: 8.5/10 Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 k vind de 3e vet mooi een dikke 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.