sludgemeijer Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Het lukt nog steeds niet om bij de Gym te trainen , dan staat er come back tommorow maar ik heb alles al geprobeerd, 10 achter elkaar saven, alle kleren enzo anders doen, kan iemand mij nog helpen? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Het lukt nog steeds niet om bij de Gym te trainen , dan staat er come back tommorow maar ik heb alles al geprobeerd, 10 achter elkaar saven, alle kleren enzo anders doen, kan iemand mij nog helpen? Krijg je dit meteen als je wilt gaan trainen of pas naar een tijdje trainen? Als je het pas naar een tijdje krijgt is het normaal. Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Het lukt nog steeds niet om bij de Gym te trainen , dan staat er come back tommorow maar ik heb alles al geprobeerd, 10 achter elkaar saven, alle kleren enzo anders doen, kan iemand mij nog helpen? Krijg je dit meteen als je wilt gaan trainen of pas naar een tijdje trainen? Als je het pas naar een tijdje krijgt is het normaal. Nee meteen ik weet wat je bedoelt maar ik heb al 3 weken ofzo niet getraind Reageren
Preddy Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Er wil nog wel eens een bugje ontstaan met trainen, waardoor je dat berichtje krijgt ook al heb je een poos niet getrained. Als ik het me goed herinner is dit op te lossen door een 5-tal keren achterelkaar te saven. Vergeef me mijn domheid, niet goed gelezen Om het nog enigzins nuttig te maken heb ik wat andere topics opgezocht die je misschien zouden kunnen helpen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...;hl=gym+trainen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...;hl=gym+trainen Bewerkt: 22 oktober 2006 door Preddy Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Er wil nog wel eens een bugje ontstaan met trainen, waardoor je dat berichtje krijgt ook al heb je een poos niet getrained. Als ik het me goed herinner is dit op te lossen door een 5-tal keren achterelkaar te saven. Heb k al geprobeerd , precies 10 x gedaan maar moet je het dan PrecIes 5x doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.