DenkaanHenk Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Het valt me op dat in San Fierro de Politie veel strenger is dan in Las Venturas en Los Santos. Ik jat alleen een auto en krijg 1 ster en dan komen er 5 politie wagens achter me aan. En ook nog een paar moters. Hoe kan dat ? Hebben ze heel veel polities in San Fierro gedaan ofoz. Dat is best iritant de hele tijd politie achter je aan. Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Het kan zijn dat je op dat moment veel polities om je heen hebt, en als je dan iets steelt, dan zul je heel wat politie achter je aankrijgen meteen. Maar het kan ook zijn dat er gewoon veel meer politie is natuurlijk. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Maar kijk er zijn altijd overal polities. Als ik de game opstart gelijk rijden overal politiewagens en politiemoters. In Los Santos en Las venturas is dit niet. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik krijg ook wel eens als ik 2 sterren heb 5 auto's achter me aan. Het lijkt strenger in san fierro. Maar ik denk dat het er alleen op "lijkt", Het is dus niet zo. Reageren
Lord of War Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ja, dit is me ook al opgevallen dat er meer politie is in San Fierro dan de andere steden. Volgens mij was jouw 'probleem' gewoon dat er teveel politiemannen in de buurt waren toen je die auto stal. Jij zegt dat de politie 'strenger' is dan de andere steden, dat klopt waarschijnlijk niet. Er is gewoon meer politie in Fierro dan de andere steden. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 in het begin had ik er ook last van maar nu gebruik ik de code dat er nooit politie achter me aan komt ik ken die alleen van op de pc en dat is aezakmi maar ge moogt de code nooit gebruiken als er politie achter je aan hebt want anders krijg je 6 sterren Reageren
police kops FBI Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 is niet altijd zo ik doe dat meestal maar soms krijg ik 6 sterren Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ik heb het nog nooit gehad. >>> Door Dutchy3010: De volgende keer graag iets meer inhoud in je posts...<<< Reageren
ikt Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...l=Politie+in+SF Reageren
Proximitus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Bij mij is het altijd zo, dat als ik een auto wil jatten er ineens een politiemotor langsrijd. terwijl als ik geoon op de wegrijd, dan rijd er geen rond. en als ik slip en ergens tegen een auto aanknal, is dit altijd weer een politieauto Reageren
356 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Het eerste wat ik doe als ik de game opstart is de freeze wanted level cheat. Dus ik heb nergens last van. Reageren
Kzaf Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Het eerste wat ik doe als ik de game opstart is de freeze wanted level cheat.Dus ik heb nergens last van. die is te noob achtig vind ik...dan is het niet meer spannend Reageren
Moonbeam Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ja, maar het is zíjn mening en daar heeft 'ie recht op, hé. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 in het begin toen ik aan het spelen was. pikte ik altijd geparkeerde auto's. en je zet die in de miden van de weg. en dan komt er een fille. maar niet zo'n grote. en dan dat er een paar auto's zijn. dan keek ik altijd dat er geen politie auto's zijn Reageren
Moonbeam Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Dit is dus Postwhoren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.