Jump to content

bike skills stadion

Recommended Posts

Geplaatst:

er is zoon stadion waar ik nog niet inkan want dan staat er dat je betere bikskills moet hebben maar wat kan je daar doen als je goede bikeskills hebt???

Geplaatst:
er is zoon stadion waar ik nog niet inkan want dan staat er dat je betere bikskills moet hebben maar wat kan je daar doen als je goede bikeskills hebt???

Je bedoelt waarschijnlijk het stadion van LV. Hierin kun je 2 challenges doen.

1) Hier rij je met een man of 12 een parcours met een crosser in een acht-vorm.

2) Dit is ook met een crosser waarbij je een stuntparcours moet afleggen. Je springt dus door dingen heen, evenwichtsoefeningen, loopings,...en per moeilijkheidsgraad van de oefeningen krijg je hogere punten (1,2 of 3).

En zo moet je proberen binnen de tijdslimiet 30 punten te halen.

Ik hoop dat het dit stadion was dat je bedoelde :)

:cya:

Geplaatst:

Dan krijg je een biketrack. Ik weet alleen niet cker of het een racetracu is, waarbij je dus een parcours moet afleggen samen met andere racers. Of dat je een stuntparcours krijgt, waarmee je over dingen moet jumpen, om punten te verzamelen.

gr Pennywise

Geplaatst:

Achter je huis in Los Santos? (je eerste savehouse)

In dat geval heb je geen Bikeskill nodig maar Driving Skill. 8 Track kan je namelijk in dat Stadion doen, en dat is een auto onderdeel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...