alexandermasterlol Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 er is zoon stadion waar ik nog niet inkan want dan staat er dat je betere bikskills moet hebben maar wat kan je daar doen als je goede bikeskills hebt??? Reageren
demontventoux Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 er is zoon stadion waar ik nog niet inkan want dan staat er dat je betere bikskills moet hebben maar wat kan je daar doen als je goede bikeskills hebt??? Je bedoelt waarschijnlijk het stadion van LV. Hierin kun je 2 challenges doen. 1) Hier rij je met een man of 12 een parcours met een crosser in een acht-vorm. 2) Dit is ook met een crosser waarbij je een stuntparcours moet afleggen. Je springt dus door dingen heen, evenwichtsoefeningen, loopings,...en per moeilijkheidsgraad van de oefeningen krijg je hogere punten (1,2 of 3). En zo moet je proberen binnen de tijdslimiet 30 punten te halen. Ik hoop dat het dit stadion was dat je bedoelde Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Dan krijg je een biketrack. Ik weet alleen niet cker of het een racetracu is, waarbij je dus een parcours moet afleggen samen met andere racers. Of dat je een stuntparcours krijgt, waarmee je over dingen moet jumpen, om punten te verzamelen. gr Pennywise Reageren
Preddy Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Deze informatie is wel op WiKiGTA te vinden, en wel hier en hier. Dat zijn een soort van mini-games die je kan doen en die een leuk extra'tje opleveren voor je saved game. Reageren
alexandermasterlol Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 nee ik bedoel het stadion achter je huis Reageren
Preddy Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Achter je huis in Los Santos? (je eerste savehouse) In dat geval heb je geen Bikeskill nodig maar Driving Skill. 8 Track kan je namelijk in dat Stadion doen, en dat is een auto onderdeel. Reageren
alexandermasterlol Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 oooh oke srry Reageren
Dukeman Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 nee ik bedoel het stadion achter je huis Dat is voor Auto Race....Dus eigenlijk auto skills!Groetjes, Michael Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.