gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik heb een vraagje. ik zat op de vlieg have. ik zie een vliegtuig. ik stap in ik wil naar rechts draaien. en da lukt ni hoe komt dat ik ni met die vliegtuigen kan draaien groetjes van gta-san-andreas-lover1000 Reageren
Damos Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Heb je het op de pc xbox of iets anders. Reageren
RS-modder Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 naar links doe je met q en naar rechts met e met vliegtuigen gaat het niet met de pijltjes op de grond in de luchtwel Reageren
Advancegta Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Welke toetsen heb je hiervoor gebruikt?Als je in de lucht bent kan je met de linker en rechter pijltjes naar links en naar rechts sturen.Als je nog op de grond een aanloop aan het nemen bent moet je Q gebruiken om naar links te gaan en E om naar rechts te gaan.Maar wellicht heb jij het anders ingesteld kijk hiervoor even bij je opties.Wil je het standaard hebben verwijder dan even gta_sa.set die je hier vind: (standaard) C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Kijk ook even op wikigta daar staat hier netjes en overzichtelijk de besturing uitgelegd. Nog veel plezier met vliegen Bewerkt: 22 oktober 2006 door Advancegta Reageren
EXIT Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) kijk hier. het kan helpen kijk hiero Bewerkt: 22 oktober 2006 door EXIT Reageren
alexandermasterlol Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 toen ik voor het eerst ging vliegen wist ik dat ook niet (Voor de mensen die er een leuk verhaal overwillen hooren blijf lezen) IK zat te san andreasen met een vriendje en ik zat in een vliegtuig maar ik wist nie hoe ik moest sturen dus ik liep op wat knopjes te drukken opeens zegt mijn vriendje druk ff op q want deze radiozender is stom. Ik druk op q en opeens sturen we ik en mijn vriendje lagen in een duik! dat was mijn mooie verhaal! Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Damos ik heb het op de pc Rs-Modder ik zal het proberen Advancegta ik gebruikte de pijltjes toetsen toen ik op de grond was en ik kom nooit aan die opties maar toch bedankt EXIT ok alexandermasterlol ok bedankt maar je kan ook op r drukken om een andere zender te nemen maar toch bedankt alemaal Reageren
alexandermasterlol Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 graag gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.