Jump to content

Wat doe je als eerste?

Recommended Posts

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

6

• mertin

3

• DdJDean

3

• BigM

3

Geplaatst:
Ik moet nog even wachten als VCS uit is denk k heb nog geen PSP maar ik heb even een vraagje weet iemand ook of het mooier is dan GTASA

Of GTA Vice City Stories mooier is dan GTA San Andreas is helemaal aan je eigen om te bepalen. Dat kunnen wij namelijk niet voor jou doen, dat is iedereen zijn eigen ervaring en dus iedereen zijn eigen mening. Bovendien moeten we momenteel nog elf daagjes wachten totdat we GTA Vice City Stories kunnen spelen, dus niemand van ons zou daar al exact antwoord op kunnen geven.

Om toch maar even ontopic te blijven: allereerst ga ik eens genieten van de introductiefilmpjes en introductiemissies. Vervolgens zal ik nog proberen twee à drie missies te voltooien; daarna ga ik eens daadwerkelijk Vice City verkennen. Niet dat ik de weg niet weet, oh nee Vice City ken ik zelfs nog beter dan mijn broekzak. Het is gewoon sowieso leuk om door Vice City te toeren (à la mijn mening), en de veranderingen binnen twee jaar zijn altijd leuk om op te zoeken, en daarbij zal ik ook de radio eens goed beluisteren, want die is naar mijn mening al ontzettend goed. Ook zal ik proberen mijn 'property' een beetje op orde te maken, zoals kleding, wapens, savehouses en health/armor (niet dat qua savehouses en kleding al veel te regelen is waarschijnlijk in het begin). Ik ben in ieder geval zeer benieuwd! :)

Geplaatst:

Stad verkennen heb ik ook niet nodig.. Ken alle wegen uit me hoofd.. Ik ga gewoon missies spelen, zodat ik naar het andere eiland kan :D , daar ff een beetje rondzoeken, en ondertussen van alles doen.. Die ballonen kapot schieten,zijmissies, verhaallijn uitspelen..

Geplaatst:

Missies, en de stad verken je automatisch, jmmr genoeg heb ik geen psp.. hoewel ik erover na zit te denken om het te kopen samen met vcs..

En ik zou lkkr gaan cruisen door de stad en een beetje freeroamen.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik doe als ik VCS voor het eerst speel speel? Dan ga ik eerst heel goed het introfilmpje bekijken zodat ik goed weet waar VCS over gaat, dan ga ik VC verkennen, ook al zal het wel niet zo veel veranderd zijn, (was in LCS ook niet het geval).

Als ik de stad heb verkend hoop ik dat ik de jetski ook al heb gevonden, want daar zit ik al lang op te wachten. En dan pas ga ik de storyline van VCS spelen!

Bewerkt: door gta-freak2
Geplaatst:
Dus jullie gaan de stad niet verkennen? Ik vind het wel interesant wat er nieuw is zoals het trailerpark

Je leert de stad ook spelenderwijs kennen door missies te doen. En naar de missie marker toe te gaan.

En het trailer park staat in het tweede eiland. Het is nog niet zeker of het spel daar begint.

ik ga vrijdag GTA: VCS en een psp kopen.

en dan ga ik eerst ff door de stad cruisen om aan de controls te wennen.

maar amerika krijgt hem weer eerder :duh:

Boris H.

Bewerkt: door the gtasafan
Geplaatst:

maar het alleerste wat ik ga doen is zwemmen

eerst zorgen dat alles open is dat ik kan rond rijden en dan vliegen kijken hoe dat is op de psp

Geplaatst:

ik ga gewoon het eerst heel de stad opnieuw verkennen en kijken welke gebouwen er veranderd/weggehaald/toegevoegd zij, dan de nieuwe auto 's inspecteren en dan zien we wel weer

Geplaatst:

Ik ga als eerst PSP en ViceCityStories kopen en daarna ga k alle die filmpjes goed en nauwkeurig bekijken en dan ga ik gewoon chill spelen

niet meteen uit spelen dat is de lol ervan weg

Geplaatst:

Ik ga eerst het introductie filmpje kijken en de eerste missie doen. Als ik die gedaan heb ga ik even de stad verkennen om te kijken wat er veranderd is en ga ik alle nieuwe dingen uitproberen.

Eerst even de stad verkenen ook al ken ik hem als mijn broekzak

en of je zoals in III VC en LC voor auto's kan weg jumpen

en de nieuwe vechtkunsten uitproberen

I' gona have fun as i got it :bier:

Bewerkt: door GTAVC
Geplaatst:

Gewoon lekker met de missies bezig gaan.

En de stad tussen door verkennen. ook al heb ik Vice city uitgespeeld, zal er vast wat veranderd zijn in de stad! :)

Geplaatst:

Introductie bekijken, de eerste missies spelen ... body armor enzo gaan zoeken en in kaart brengen (al dan niet voor Wikigta.)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...