Jump to content

Wat doe je als eerste?

Recommended Posts

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

6

• mertin

3

• DdJDean

3

• BigM

3

Geplaatst:

Nou ik niet want dan zou alles wat in het gerne van GTA zit nageaapt zijn dan zouden alle shooters ook ripp offs zijn van doom en dat is toch ook niet zo, mar ik vind wel dat het er veel op lijkt ookal hebben ze nieuwe aspecten er in zitten.

Geplaatst:

moet je die gebouwen en zow zien en die mensen alles gewoon gewoon dat hele GTA Idee na geaapt

Geplaatst:

Ik heb geen één bericht gelezen.

ik ga als eerst de jetski halen en als ik hem niet kan vinden ga ik de stad verkennen:) met een caddy(H)

Geplaatst:

Maar wat is als eerst zou doen gewoon rustig aan doen niet gelijk missies eerst een beetje rondneuzen rond de stad gaan alvast een beeld hebben over het spel daarna ga ik wel wat missies doen want kijk nieuwste GTA komt pas in 2007 uit dus dat duurt nog een heel tijd je kan het beste langzaam van het spel genieten als je hem meteen uitspeelt heb je dan ook niks te doen dan wacht je wacht je maar tot GTA IV uit komt dus ik zou het beste gewoon rustig aan doen...

Ik had ook nog een vraag weten jullie ook of PS3 met een PSP verbonden is dat als PS3 uitkomt dat er dan ook spellen worden gemaakt voor op de PSP ? want PSP is bedoelt gewoon een Playstation die je mee kan nemen dus het kan zijn dat het ook een PS3 er staat geen cijfer achter bijv. PSP2 of zo

Geplaatst:

Ik denk dat ik het eerst ga kijken hoe het zwemmen is en daarna ff door Vice City cruisen om te kijken welke voertuigen er zijn. Daarna natuurlijk de missies doen.

Geplaatst:

ik ga eerst ff buurt verkennen (k ken vc niet echt) en chille car zoeken ofzo

Geplaatst:

Ik heb nog geen PSP,

maar is het het waar om een PSP te kopen voor GTA LCS en GTA VCS?

Geplaatst:
Ik heb nog geen PSP,

maar is het het waar om een PSP te kopen voor GTA LCS en GTA VCS?

Hier zijn al veel topics over, maar Vice City Stories is het alleen al waard. Het hangt er ook een beetje vanaf of je binnenkort een next generation console gaat kopen, want als je die over een paar maanden neemt heb je weinig plezier aan je Psp. Er zijn natuurlijk ook nog veel andere leuke games voor de Psp die je kan nemen, maar voor 2 goeie Gta's (misschien zelfs wel 3 als San Andreas Stories ooit komt) zou ik zeker een Psp nemen.

Geplaatst:

ik ga gewoon ff ontopic:

Het eerste wat ik ga doen is de stad verkennen, wapens zoeken, vliegen, vliegen, vliegen, vliegen, en saven 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Even een reactie op een bericht

---------------------------------------

saints row is idd een heele erge na-aper vind ik ook

Ik zag de trailer op gamespot.com en gammo.nl en de reportages erbij

die waren gewooon het zelfde als gta wat gammo.nl melde

http://www.gammo.nl/streams.php?q=saints+r...pid=0&type=

Dat is de pagina waar gammo zijn story doet over SR de benaaming die hun eraan geven is: een vice city wanneby of een Grand theft auto Rip -off

Ik vraag me ook af wat de gedachtes zijn achter SR via rockstar maar als hun de wedstrijd aangaan voor de beste game Worden ze alleen maar beter

en nog iets wat ik raar vind : somige mensen kijken naar dingen uit op vcs Die ze graag willen doen maar ze hebben geen psp zeggen ze er dan achter .. Vreemd maar grappig en mischien kopen ze er dan wel een

---------------------

Nu weer on-topic 8)

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:

offtopic-->Ik vind gang of london ook wel een beetje na apen(mijn mening)<-- ontopic

Geplaatst:

Ik ga zwemmen :puh: en de jetski, splitz6 en de vortex zoeken :bonk:

en dan naar het 2e eiland vliegen(varen, zwemmen, rijden, lopen :clown: )

en dan aan de storyline beginnen

:cab: PHXRMX91 :cab:

Geplaatst:

eerst een beetje cruisen door de stad en dan langzaam aan de missies beginnen :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...