braver Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Het eerste wat ik heb gedaan was de stad opnieuw verkennen. Ze is niet compleet hetzelfde. Al 3 extra straten gevonden die niet in VC voorkomen
Blizz Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Misschien de eerste missie doen zodat je aan je safe house geraakt en dan de stad een beetje herverkennen, kijken op veranderingen en zo...
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik gaa ook eerst lekker jetskieen(zij een vriend)
mertin Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik ga eerst ff zoeke naar litlle willie ik vind het egt een mooie heli
Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik ga eerst ff zoeke naar litlle willie ik vind het egt een mooie heli he mertin dis echt neit zo slim jjij en ik weet uik zeker hebben nu alle twee al 100 x gezelen dat ej hem bij het derde savehouse pas kan krijgen of kopen ik weet niet precie shoe dat zit dat betekend dat hij er in het begin nog niet in zit
GTA-GamerZ Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 huh - kopen - spelen - intro kijke - graphics bekijke - even stil zijn hoe vet deze game is - stad verder verkennen - missies spele :P:P:P:P:P:P:P:P:P
Zado E. Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Rond gaan checken opzoek naar fietsen en wapens ... en daarna met missies beginnen en langzaam uitspelen en niet meteen 20 missies achtermekaar
Recommended Posts