Jump to content

Crips of Bloods?

Recommended Posts

Geplaatst:

Oké, mensen, dit zijn de grootste gangs van L.A, nou ja MS-13 is misschien groter maar boeien. Ik wil weten waar je voor bent, of je geeft geen mening, en ff BTW Grove Street Families van SA is gebaseerd op de gang die echt heeft bestaan genaamd: Piru Street Gang, de voorgangers van de Bloods, die vandaag de dag nog oorlog heben met de Crips, de oudste gang van Los Angeles. En de PSF hadden 1 vijand, de Crips, die ook tot hun einde leidden. De Crips droegen blauw, en om zich tegen die gang te verzetten, droegen de leden van PS Families rood. De Bloods hebben dit later over genomen. Ik twijfel er dan ook niet aan dat de Ballaz van de Crips zijn afgeleid.

Zo, dat was even een kleine geschiedenisles, ben je nog wakker? Mooi, kan je gelijk stemmen! Ik vind rood een mooiere kleur, en ik haat de Crips want ze hebben Tupac vermoord omdat die former Blood was. Dus ik stem voor da Bloodz.

O ja en a.u.b. geen ruzies om welke gang nou beter is ofzo, iedereen heeft zijn eigen mening en laten we blij zijn dat we zelf niet zo'n erg leven leiden als die mensen in L.A, en ik wil ook het liefst dat die gangs opgeheven worden en dat ze gewone banen krijgen maar dat gaat nou eenmaal niet zo snel, en ik moedig het gedrag van deze mensen ook niet aan, hoewel zij er ook niet veel aan kunnen doen en ze hebben ook niet voor dit leven gekozen.

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

15

• FerryN

6

• Clowntje_93

6

• Lua Lua 32

5

Geplaatst: (bewerkt)

Bloods. Gewoon omdat ze er zijn gekomen om mensen tegen die fuckin' Crips te beschermen omdat ze de verkeerde kant opgingen.

Bewerkt: door robertpsv
Het interesseert me eigenlijk niet zoveel, dat ze mekaar afmaken.

En in het muziekstijl topic zei je nog dat je wel de levens van rappers interessant vond, nou ik zal even vertellen welke rappers er allemaal in een gang zaten:

Tupac

Notorious B.IG.

Snoop Dogg

Dr. Dre

50 Cent(hij was drugsdealer maar toch een soort drugsdeal gang had hij)

The Game

G-Unit(same as 50 Cent)

En nog wel veel meer maar kan er meer ff niet herinneren :D

Maar ja het is jou mening natuurlijk maar vond het een beetje raar.

Weet niet wat het is maar het zijn gangs neem ik aan? Laat ze dan maar zo snel mogelijk opgepakt worden.

Ja de meesten komen ook wel in de gevangenis maar daar is het niet echt beter hoor.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Dit topic is inderdaad goed geplaatst. Onzin forum, perfecte naam voor dit onzinnige topic.

Ik ben natuurlijk voor de bloods, Vind de ballas, Dat dan de crips zou moeten zijn, een ***gang.

Stelletje paarse nichten zijn ut!

Ik stem dus voor de bloods.

Maar verder mogen ze elkaar allemaal door de kop knallen daar in LA.

Oké, mensen, dit zijn de grootste gangs van L.A, nou ja MS-13 is misschien groter maar boeien. Ik wil weten waar je voor bent, of je geeft geen mening, en ff BTW Grove Street Families van SA is gebaseerd op de gang die echt heeft bestaan genaamd: Piru Street Gang, de voorgangers van de Bloods, die vandaag de dag nog oorlog heben met de Crips, de oudste gang van Los Angeles. En de PSF hadden 1 vijand, de Crips, die ook tot hun einde leidden. De Crips droegen blauw, en om zich tegen die gang te verzetten, droegen de leden van PS Families rood. De Bloods hebben dit later over genomen. Ik twijfel er dan ook niet aan dat de Ballaz van de Crips zijn afgeleid.

Zo, dat was even een kleine geschiedenisles, ben je nog wakker? Mooi, kan je gelijk stemmen! Ik vind rood een mooiere kleur, en ik haat de Crips want ze hebben Tupac vermoord omdat die former Blood was. Dus ik stem voor da Bloodz.

O ja en a.u.b. geen ruzies om welke gang nou beter is ofzo, iedereen heeft zijn eigen mening en laten we blij zijn dat we zelf niet zo'n erg leven leiden als die mensen in L.A, en ik wil ook het liefst dat die gangs opgeheven worden en dat ze gewone banen krijgen maar dat gaat nou eenmaal niet zo snel, en ik moedig het gedrag van deze mensen ook niet aan, hoewel zij er ook niet veel aan kunnen doen en ze hebben ook niet voor dit leven gekozen.

Jij weet niks, Piru is niet de voorganger van Bloods, Piru bestaat nog steeds maar nu heb je oom Damu en andere. En Crips dragen nog steeds blauw. Bloods hebben ook Lime Street Piru, hun dragen groen. En je kan hier ook niet gaan discussieren over welke beter is omdat deze mensen hier er niks mee te maken hebben.

EDIT:

En dit slaat al helemaal nergens op:

En in het muziekstijl topic zei je nog dat je wel de levens van rappers interessant vond, nou ik zal even vertellen welke rappers er allemaal in een gang zaten:

Tupac

Notorious B.IG.

Snoop Dogg

Dr. Dre

50 Cent(hij was drugsdealer maar toch een soort drugsdeal gang had hij)

The Game

G-Unit(same as 50 Cent)

En nog wel veel meer maar kan er meer ff niet herinneren :D

Maar ja het is jou mening natuurlijk maar vond het een beetje raar.

Tupac heeft nooit in een gang gezeten, hij heeft connecties gehad met Bloods (Suge Knight) en Crips, maar hij is zelf nooit een lid geweest. Hetzelfde geld voor Notorious BIG. Snoop Dogg is een Crip, dat klopt. Dr. Dre heeft ook nooit in een gang gezeten. 50 cent maar 2 jaar ofzo, behalve dat drugsdealen maar dat kan je geen gang noemen. The Game is een Blood. En de meesten in G-Unit hebben ook niks ermee te maken behalve Spider Loc en 40 Glocc

En wat is er nou raar aan dat het hem niet interesseert?

Bewerkt: door CenMan
Geplaatst:

Dude wat kan mij dat nu schelen,je kunt ook zon toppic maken over:

mafia of extreem rechts

,waar jij je mee bezig houd :duh:

ik heb niet gestemd.

Geplaatst:

ik weet wel dat Eazy E in de nutty blocc crips heeft gezete zijn zoon zit er nu ook in

maar ik ben voor iemand hoe kun je nu voor iemand kiezedie elkaar afschiete

Geplaatst:

Laten we de pollvraag anders stellen.

Voor wie ben je?

Bloods/Grove Street

Cribs/Ballas

Dan is het tog duidelijk waarop de meeste zullen stemmen, die san andreas spelen/hebben gespeeld.

Geplaatst:

Voor wie ben je?

Bloods/Grove Street

Cribs/Ballas

Dan is het tog duidelijk waarop de meeste zullen stemmen, die san andreas spelen/hebben gespeeld.

Oh my god, wat heeft de Ballas en Grovestreet mee te maken? Dat zijn gewoon verzonnen gangs, maar de Crips en Bloods is wel iets anders hoor. :? Ik ben voor geen beide omdat ze gewoon lekker zelf mogen uitzoeken hoe ze dit oplossen, en dat doen ze met geweld. Hun keuze dus laat hun met rust. Ik vind het wel achterlijk dat mensen op habbo dit na doen. Ik zie elke keer een groep Bloods of Crips op habbo die elkaar uitschelden, dus ik vind het raar dat mensen van nederland dit nadoen. :{

Maar als ik zou moeten kiezen tussen Grovestreet of Ballas zou ik voor Grovestreet gaan. :)

Geplaatst:

Voor wie ben je?

Bloods/Grove Street

Cribs/Ballas

Oh my god, wat heeft de Ballas en Grovestreet mee te maken? Dat zijn gewoon verzonnen gangs, maar de Crips en Bloods is wel iets anders hoor. :? Ik ben voor geen beide omdat ze gewoon lekker zelf mogen uitzoeken hoe ze dit oplossen, en dat doen ze met geweld. Hun keuze dus laat hun met rust. Ik vind het wel achterlijk dat mensen op habbo dit na doen. Ik zie elke keer een groep Bloods of Crips op habbo die elkaar uitschelden, dus ik vind het raar dat mensen van nederland dit nadoen. :{

Maar als ik zou moeten kiezen tussen Grovestreet of Ballas zou ik voor Grovestreet gaan. :)

BTW Grove Street Families van SA is gebaseerd op de gang die echt heeft bestaan genaamd: Piru Street Gang, de voorgangers van de Bloods, die vandaag de dag nog oorlog heben met de Crips, de oudste gang van Los Angeles. En de PSF hadden 1 vijand, de Crips, die ook tot hun einde leidden. De Crips droegen blauw, en om zich tegen die gang te verzetten, droegen de leden van PS Families rood. De Bloods hebben dit later over genomen. Ik twijfel er dan ook niet aan dat de Ballaz van de Crips zijn afgeleid

Dát hebben de ballas en Grove Street er mee te maken Barcelona...

Geplaatst:

Ze zijn niet speciaal gebaseerd op Bloods en Crips, ze zijn gebaseerd op L.A. straatbendes in het algemeen. Er zijn daar duizenden verschillende bendes. Hoe kom je er nou bij dat deze op Bloods en Crips zijn gebaseerd dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...