Jump to content

Crips of Bloods?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ze zijn niet speciaal gebaseerd op Bloods en Crips, ze zijn gebaseerd op L.A. straatbendes in het algemeen. Er zijn daar duizenden verschillende bendes. Hoe kom je er nou bij dat deze op Bloods en Crips zijn gebaseerd dan?

Dit is verteld door de opener van dit topic. En duizend verschillende bendes is ook weer wat overdreven. Het is alleen in de buitenwijken van LA.

Op deze kaart zie je alle gangterritory van LA.

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

15

• FerryN

6

• Clowntje_93

6

• Lua Lua 32

5

Geplaatst:

Ik zal niet weten wat het is, dus heb ik maar even gestemd op Wat is een CripsenBloods??? :? :?

En heb der ook niet echt veel verstand van :bonk:

Geplaatst:

De Crips en de Bloods, zijn 2 gevaarlijke gangs in Amerika.

Het zijn rivalen... De leider van de Crips(Correct me if i'm wrong; Tookie Williams is ge-executeerd..)

Geplaatst:

Ze zijn niet speciaal gebaseerd op Bloods en Crips, ze zijn gebaseerd op L.A. straatbendes in het algemeen. Er zijn daar duizenden verschillende bendes. Hoe kom je er nou bij dat deze op Bloods en Crips zijn gebaseerd dan?

Dit is verteld door de opener van dit topic. En duizend verschillende bendes is ook weer wat overdreven. Het is alleen in de buitenwijken van LA.

Op deze kaart zie je alle gangterritory van LA.

De opener van dit topic kan zoveel vertellen, hij zegtt ook dat Piru nioet meer bestaat. :bonk:

En op die kaart zie ik alleen van South Central Los Angeles, en daar zijn al 270 Blood en Crip gangs. Dus dat is alleen South Central, en dat is alleen Bloods en Crips, en dat zijn er al 270. Dan heb je ook nog alle Varrios gangs (Latin Kings, Los Vatos Locos, enz.), daar heb je er ook heel veel van. En dan heb je ook nog de rest van Zuid Californië. Dan zit je denk ik echt wel ver over de 1000 hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

T intresseert me eigenlijk geen ene drol wat de beste is. Ik woon in Nederland, niet in amerika.

Bewerkt: door Dikbuik

Eigenlijk vind'k wat die Gangs doen zoiezo wel een beetje laag maar ook wel een beetje vet :puh: Vooral vind ik de G-Unit Crips en G-Unit Bloods wel vet. Ook de Crip-Walk vind ik wel relax, kan het zelf ook een beetje :D

*EDIT: Heb Crips gestemd..

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:
Eigenlijk vind'k wat die Gangs doen zoiezo wel een beetje laag maar ook wel een beetje vet :puh: Vooral vind ik de G-Unit Crips en G-Unit Bloods wel vet. Ook de Crip-Walk vind ik wel relax, kan het zelf ook een beetje :D

*EDIT: Heb Crips gestemd..

G-Unit Crips heeft G-Unit zelf verzonnen, zo kan ook een gang krijgen. Het is ook heel verschillend met gewone gangs want ze zijn niet crimineel ofzo.

Twee gangs in South Central.

Eerst waren de Crips er ze ruleerden alles en toen kwamen de Bloods en die begonnen met geweren enz.

Voor meer info kijk de movie Redemption over het leven van The Crips stichter Tookie Williams

Bewerkt: door Lua Lua 32

Crips hadden ook al wapens en geweld voordat er Bloods waren. Bloods zijn er juist gekomen om mensen te beschermen tegen Crips, als Crips geen geweld zouden gebruiken was dat ook niet nodig geweest.

EDIT:

Er zijn veel meer dan 2 gangs in South Central, dat gebied is nog best groot.

Bewerkt: door LBG
Geplaatst:

Ik heb gestemdop Domme Afro-Amerikanen. Echt een stelletje debiele, van die zogenaamd gansta's die een pistooltje hebben gejat, en dan stoer lopen te doen. Ik vind het echt zielepietjes, een beetje elkaar doodknallen, alleen om stoer te doen :ch:

Geplaatst:
Crips hadden ook al wapens en geweld voordat er Bloods waren. Bloods zijn er juist gekomen om mensen te beschermen tegen Crips, als Crips geen geweld zouden gebruiken was dat ook niet nodig geweest.

EDIT:

idd, je hebt die barrios of varrios je hebt nog van die aziatische gangs

Geplaatst:

EDIT:

idd, je hebt die barrios of varrios je hebt nog van die aziatische gangs

Precies, en dan ook nog natuurlijk veel meer andere zwarte gangs zoals Disciples, Vice Lords, enz.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...