Lua Lua 32 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 kort en bondig een pot nat Reageren
LBG Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 kort en bondig een pot nat Hahaha ja dat is waar, er is bijna geen verschil tussen Crips en Bloods en deze mensen hier hebben er niks mee te maken dus hoe moeten ze dan keizen? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 voor dat soort gang mensen is hier een goeie plek in het dorp : de tbs gevangenis voor mensen die nooit meer in de maatschapij kunnen terugkeren. Reageren
Daan007 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Ik ''ben'' voor geen enkele gang. Het is van allebei slecht dat ze elkaar afmaken omdat ze bij een andere gang horen. Maar ik heb wel een heel ander beeld gekregen van de Cribs dankzij de film ''Redemption'' Die gaat over de leider van de Cribs (Stan ''Tookie'' Williams) Hij vertelt het verhaal over hoe hij de Cribs had opgericht en waarom. Dus als je precies wilt weten hoe het nou zit met de Cribs moet je even naar de videotheek gaan en die film huren. Het is echt een mooie film (Jamie Foxx als Tookie) Reageren
LBG Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Als je echt het hele gedetailleerde verhaal wilt kan je ook en boek lezen, Blue Rage, Black Redemption. Ik zou zelf eerder het boek lezen omdat ik Jamie Foxx een irritant ventje vind. Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 ja die boek zou ik me ook eenaanschaffe maar ik vind de film zelf veel te snel en je krijgt te weinig uitgelegd Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2006 *bump* Ik kon dit topic niet meer vinden.. Twee gangs in South Central.Eerst waren de Crips er ze ruleerden alles en toen kwamen de Bloods en die begonnen met geweren enz. Voor meer info kijk de movie Redemption over het leven van The Crips stichter Tookie Williams Tookie Williams was een gevaarlijke gek, en als hij de Crips nooit had opgericht hadden de Bloods ook niet hoeven ingrijpen want de Crips gingen helemaal de verkeerde kant op(drugsdeals, moorden, diefstal, enzovoorts). Oh en BTW de Piru's bestaan inderdaad nog ik had het verkeerd mijn excuses voor dit. Maar ik weet wel haast zeker dat GSF van de Piru Street Gang afgeleid is. Want R* baseert altijd heel veel gangs en personen enzo op echte bestaande zoals de Leone(Corleone) Familie enzo. Reageren
LBG Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Maar waarom zou het niet op de Crips zijn gebaseerd? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik vind het maar een achterlijk zooitje, waar slaat het nou op, iedereen neerknallen.. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Maar waarom zou het niet op de Crips zijn gebaseerd? Dat zou ook kunnen maar ik kijk naar de NAMEN. En Piru Street lijkt erg op Grove Street. En de Piru's waren begonnen met rood dragen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ik ''ben'' voor geen enkele gang. Het is van allebei slecht dat ze elkaar afmaken omdat ze bij een andere gang horen. Maar ik heb wel een heel ander beeld gekregen van de Cribs dankzij de film ''Redemption'' Die gaat over de leider van de Cribs (Stan ''Tookie'' Williams) Hij vertelt het verhaal over hoe hij de Cribs had opgericht en waarom. Dus als je precies wilt weten hoe het nou zit met de Cribs moet je even naar de videotheek gaan en die film huren. Het is echt een mooie film (Jamie Foxx als Tookie) Me moeder ziet me aankomen, Mam, ik heb een film over een stel gangsters die elkaar de hersens in schieten gehuurd! Reageren
Dare Devil Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ik vind het maar twee zielige groepjes mensen die elkaar de om het minste of geringste afschieten. Gangs, bah. Wat voor een doel heeft een gang? Ga werken, doe iets goeds voor de gemeenschap, maar ga elkaar in hemelsnaam niet af lopen shieten om terretorium en "respect". Het ergste is nog wel van al die tieners die niet beter weten en zo'n gang instappen, om er dood uit te komen. Reageren
LBG Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Dat zou ook kunnen maar ik kijk naar de NAMEN. En Piru Street lijkt erg op Grove Street. En de Piru's waren begonnen met rood dragen. Dat komt alleen door het woordje 'street', en dat hebben bijna alle straten daar. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Oké, mensen, dit zijn de grootste gangs van L.A, nou ja MS-13 is misschien groter maar boeien. Ik wil weten waar je voor bent, of je geeft geen mening, en ff BTW Grove Street Families van SA is gebaseerd op de gang die echt heeft bestaan genaamd: Piru Street Gang, de voorgangers van de Bloods, die vandaag de dag nog oorlog heben met de Crips, de oudste gang van Los Angeles. En de PSF hadden 1 vijand, de Crips, die ook tot hun einde leidden. De Crips droegen blauw, en om zich tegen die gang te verzetten, droegen de leden van PS Families rood. De Bloods hebben dit later over genomen. Ik twijfel er dan ook niet aan dat de Ballaz van de Crips zijn afgeleid.Zo, dat was even een kleine geschiedenisles, ben je nog wakker? Mooi, kan je gelijk stemmen! Ik vind rood een mooiere kleur, en ik haat de Crips want ze hebben Tupac vermoord omdat die former Blood was. Dus ik stem voor da Bloodz. O ja en a.u.b. geen ruzies om welke gang nou beter is ofzo, iedereen heeft zijn eigen mening en laten we blij zijn dat we zelf niet zo'n erg leven leiden als die mensen in L.A, en ik wil ook het liefst dat die gangs opgeheven worden en dat ze gewone banen krijgen maar dat gaat nou eenmaal niet zo snel, en ik moedig het gedrag van deze mensen ook niet aan, hoewel zij er ook niet veel aan kunnen doen en ze hebben ook niet voor dit leven gekozen. Als je een poll aanmaakt, zorg dan in ieder geval dat je de informatie over wat je wilt vragen van buiten kent. Ik zelf ben erg gefacineerd door Crips en Bloods, en ik kan je vertellen dat Grove Street Families en de Ballaz gewoon van elke gang overgenomen kunnen zijn, CA. zit helemaal vol met dat soort gangs. Lime Hood Pirus are known to wear green.[citation needed] Tree top Piru is also known to wear green. Maar ik zie Grove Street eerder als een stel ontspoorde idiooten dan beschermers. Ook heb ik nog nooit gehoord van "Piru Street Families", misschien dat je bedoeld: Pirus/Bloods, wat geen 2 aparte gangs zijn maar gewoon 1. Ook snap ik niet hoe je durft te beweren dat Crips Tupac hebben vermoord, het is niet eens zeker of die kerel wel echt dood is. Daarnaast ga ik geen eene kant van welke gang dan ook kiezen, ik vindt dat in de loop van de jaren die mensen er een beetje zieke ideen op nagehouden hebben. Bewerkt: 28 februari 2007 door MrKooKie Reageren
Ben007 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik ken er niet zoveel van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.