weci Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb op stomme gangs gestemd. Wat heeft het voor zin om mensen te vermoorden voor een stuk grond. Zo brengen ze zichzelf en onschuldigen in gevaar. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Bloods. Omdat je zegt dat die van SA daarop gebaseerd zijn. Reageren
Jericho Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb gestemd op de Bloods, ik ben niet echt fan van die Afro-Amerikaanse gangs, maar Bloods klinkt gewoon beter dan Cribs. Voor de rest mogen die gang opgepakt worden door de politie. Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Ik heb gestemd op de Bloods, ik ben niet echt fan van die Afro-Amerikaanse gangs, maar Bloods klinkt gewoon beter dan Cribs. Voor de rest mogen die gang opgepakt worden door de politie. Ik heb er wta meer over gehoord.Ik weet niet.Ik heb verschillende filmpjes gezien,maar de Crips zijn in die filmpjes te zien beter Bewerkt: 3 juni 2008 door Gino99 Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Crips Spider Loc en 40 Glocc . Ms 13 zag ik een maand geleden op tv. hun mogen je 13 seconden trappen en slaan als je in hin gang komt rare gang... Reageren
ruttie Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 al mijn vrienden zeggen allemaal bloods dus ik doe maar mee maar ik heb geen idee wat het nou is Reageren
LBG Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Dat heb je bij meerdere bendes. Maar waarom kies je voor crips? Alleen omdat een paar rappers crips zijn? Ik vind dat je niet kan kiezen als je er niks mee te maken hebt. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 als je het tegen mij heb zal ik maar even antwoorden Crips muziek is ten eerst beter Bloods geen lauwe muziek. en ik ben G unit fan in bloed. En Spider Loc Zet crips steeds meer in the unit Reageren
LBG Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Er is bestaat geeneens zoiets als Crip muziek en Blood muziek. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 als je het tegen mij heb zal ik maar even antwoorden Crips muziek is ten eerst beter Bloods geen lauwe muziek. en ik ben G unit fan in bloed. En Spider Loc Zet crips steeds meer in the unit G-unit komt uit New York en weet daar niks vanaf. Ikzelf heb liever West Coast muziek, zoals The Game en Snoop Dogg(Game was blood en Doggy Dogg was Crip). Reageren
RobertSA Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ja dat klopt. En whahaha crip en bloodmuziek? Laat me niet lachen.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 G-Unit komt niet uit New York.. Bijna alle leden komen uit andere steden. 50 en Banks en Yayo komen wel uit New York dacht ik, maar Buck komt uit Nashville, Spider Loc, Mobb Deep en (bijna) alle andere komen uit heel andere steden. En zoiets als Crips of Bloods muziek bestaat niet zoals Cenman al zei. Je hebt wel bijv. G-Unit Bloods en G-Unit Crips, maar dat zijn gewoon Bloods en Crips die met G-Unit te maken hebben. Check bijv. de Bangadoshis mixtape, op de voorkant zie je een paar G-Unit Bloods & Crips. Maar ik kies voor geen beide want ik vind ze gewoon dom, elkaar inelkaar slaan voor wat? Gebied en eer ofzo? Slaat echt nergens op, als je die gangs vet vind moet je maar is naar Compton gaan ofzo dan praat je wel anders.. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Still Longbeach not Compton de Crips dus ik vind blauw mooier ben fan van G-Unit (Spider Loc, 40 Glocc) En Snoop Dogg natuurlijk. Hoewel mijn Sympathie voor de Bloods is gestegen door The Game. PS: Ik ga in de zomervakantie met wat vrienden naar LA. en ik vindt die Gangs vet. Dus als ik in Compton en Longbeach kom (in SA heten ze Ganton & Eastbeach ) moet ik dan anders praten PPS@ Daddypimp: 50 Cent, Tony Yayo & Lloyd Banks komen uit de NYC Spider Loc & 40 Glocc komen uit California Young Hot-Rod komt uit Sacramento California Young Buck komt idd uit Nashville a.k.a. Ca$hville Havoc & Prodigy (Mobb Deep) komen uit Queensland New York LiL Fame & Billy Danzenie (M.O.P.) komen uit NYC Trick Trick komt uit Detroit Olivia komt uit Brooklyn (juist ja uit New York) dus dat zijn 8/13 leden Bewerkt: 2 maart 2007 door Da Phoenix Reageren
LBG Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Als jij ziet dat een onschuldig iemand kapot wordt geschoten voor een klein beetje geld praat je zeker wel anders. Bendes is niet alleen leuk kleurtjes dragen en met je handen gebaren maken. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 als je het tegen mij heb zal ik maar even antwoorden Crips muziek is ten eerst beter Bloods geen lauwe muziek. en ik ben G unit fan in bloed. En Spider Loc Zet crips steeds meer in the unit Crips en Bloods maken samen mzuiek. Maar ja, hoe kan je nou zeggen dat je van Crip muziek houdt alleen maar omdat je fan bent van G-Unit die toevallig Spider Loc als crip heeft? The Game is een blood, toen hij nog bij G-Unit zat was je toen van de Blood muziek ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.